گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت دستگیره کابینت الماسی نوع کریستالی درجه یک

قیمت دستگیره کابینت الماسی نوع کریستالی درجه یک

الماس یکی از اشیا تزئینی و چشم نواز است و طرح هایی از این شیء در دستگیره کابینت ها، دستگیره درها و بسیاری از چیزهای دیگر استفاده می شود تا زیبایی و جذابیت خود را دو چندان نشان دهد.

تابیدن نور باعث می شود که الماس بدرخشد و حالا تصور کنید که این اشیا زیبا در دستگیره کابینت ها به کار رفته است چقدر می تواند در زیبایی کابینت ها تاثیر گذار باشد؟ به خصوص زمانی که رنگ دستگیره ها و کابینت ها روشن باشد.

دستگیره های کابینت الماسی کریستالی انواع مختلفی دارند که می توانید قبل از خریداری آنها را برای تست با کابینت های خود امتحان کنید و اگر مطابق طراحی کابینت هایتان بود می توانید آن را تهیه کنید درصورت مطابق نبودن نیازی به تهیه آنها نیست‌.

قیمت دستگیره کابینت الماسی نوع کریستالی درجه یک از ۲۵٫۰۰۰ شروع می شود و تا ۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان ادامه دارد و ممکن است این بازه قیمتی کاهش یا افزایش پیدا کند و به همین دلیل هیچ قیمت ثابتی در بازار وجود ندارد.

دستگیره کابینت الماسی

دستگیره کابینت الماسی کریستالی

خانه وقتی با دکوراسیون باکیفیت و فضای مثبت تغذیه شود فضای بسیار آرامتری ایجاد می کند این مطمئنا ایمن تر است توجه تان را به دستگیره های کابینت کریستالی الماس جلب می کنیم.

یکی از جزئیات کاربردی و ظریف در دکوراسیون داخلی است با انتخاب طرح قرار گیری، نور طبیعی، لوازم آشپزخانه ظاهر دکوراسیون داخلی از صفر تا صد تغییر می دهد.

دستگیره های کابینت الماسی‌ کریستالی آشپزخانه شفاف و در رنگ های متنوعی تولید می شوند مطمئناً ظاهر سلطنتی و غنی را که می خواهید برای خانه خود داشته باشید می بخشد، این نه تنها کل ظاهر را زیبا می کند بلکه ظاهری شیک به خانه شما می دهد.

برای هر کابینت یا کشوی آشپزخانه کاملاً مناسب هستند کریستال بودن آنها باعث می شود که هنگام تابیدن نور لامپ درخشان به نظر برسند که ظاهری بسیار شخصی و زیبا به کشوها و کابینت هایتان می بخشد.

دستگیره کابینت الماسی یکی از دستگیره هایی است که با سبک آشپزخانه مدرن کاملا مطابق بوده و حتی می توانید زیبایی دکوراسیون داخلی (کابینت‌ها) را دو چندان کند و این مدل هیچگاه شما را دلزده نمی کند چرا که از طراحی های جذاب بهره می‌برد‌.

انتخاب دستگیره های الماسی برای آشپزخانه تصمیم دشواری است اول از همه باید این دستگیره ها مقاوم انتخاب شوند تا این گونه بفهمید چه مواد اولیه‌ای‌ در آن‌ها به کار رفته است و حتما دستگیره ها ضد زنگ باشند چون به صورت مداوم از این دستگیره ها استفاده خواهد شد و صرفاً دستگیره های تزئینی نیستند.

یکی دیگر از نکات انتخاب دستگیره کابینت که باید مورد توجه قرار گیرد نظافت آن‌ها است زیرا در میان لوازم جانبی با بیشترین تماس قرار می گیرد در حالی که برخی از آنها می توانند بلافاصله اثر انگشت را نشان دهند.

خرید دستگیره کابینت الماسی

برخی از مدل ها ممکن است نیاز به تمیز کردن مداوم باشد اگر چه مدل های دستگیره آشپزخانه کریستالی الماسی ظاهری شیک دارند اما می توانند شما را به نظافت مجبور کنند.

دستگیره کابینت کریستالی الماسی برای باز و بسته کردن درب کابینت یا کشو استفاده می شود دستگیره ها به تعداد کابینت های آشپزخانه در سبک های مختلفی موجود هستند.

در حالی که اصطلاح دسته به طور خاص اشاره ای به نوع خاصی از طراحی است، این اصطلاح اغلب به جای کشش و دستگیره استفاده می شود.

به طور معمول، یک دسته یک میله یا قطعه ای از مواد به اندازه کافی گسترده است که چندین انگشت آن را نگه دارند تفاوت بین دسته و کشش یا دستگیره هم در ظاهر و هم در نحوه گرفتن آن است.

دستگیره های کابینت کریستالی حائز اهمیت هستند زیرا برای عملکرد درب و کشو حیاتی می باشند و در عین حال زیبایی آشپزخانه را کامل می کنند.

کابینت را می توان به سادگی با تعویض دستگیره های موجود با چیزی که نمایانگر ظاهر آشپزخانه مورد نظر است بازسازی کرد دستگیره های کابینت معمولاً توسط پیچی که به طور کامل از طرف دیگر عبور می کند به صفحه در یا کشو می چسبند.

دستگیره های کابینت الماسی بسیار متنوع هستند به طوری که انتخاب از بین آنها برایتان سخت خواهد بود به همین خاطر در این حیطه کاری می توانید از کارشناسانی کمک بگیرید که در انتخاب کار شما را راحت می کنند، کسانی که به انواع دستگیره های کریستالی الماسی مسلط هستند و شما می توانید از اندوخته آنها کمک بگیرید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که اگر دستگیره های کابینت دل زده اتان کرد شما می توانید آن ها را تعویض کنید و همچنین با تهیه عمده قیمت نهایی در خریدهای بعدی پایین تر خواهد آمد به خاطر داشته باشید شما می توانید از تولید کنندگان به صورت مستقیم این کالا را تهیه کنید.

ضمن اینکه قیمت نهایی پایین تر خواهد آمد بسیاری از هزینه های اضافی حذف خواهند شد و دیگر احتیاجی نیست که شما بابت آنها هزینه‌ای به فروشنده یا تولید کننده پرداخت کنید.

دستگیره کابینت

خرید دستگیره کابینت الماسی کریستالی

به طور کلی دستگیره کابینت یکی از زیبایی و عناصر مهم در هر آشپزخانه‌ای است و حذب کرد آن می تواند از زیبایی آشپزخانه بکاهد فروشگاه اینترنتی مجموعه ما در کنار شماست تا در کمترین زمان بتوانید کالای خود را سفارش دهید.

دستگیره های کابینت کریستالی در انواع مختلفی تولید می شود که مهم ترین قسمت خرید سلیقه‌ای است که خرج می کنید منظور از انواع دستگیره کابینت اشاره به طراحی آنها داریم که در سه طرح خطی، دکمه ای و کلاسیک تولید می شوند.

البته دستگیره های خطی در کشوهای کابینت به کار برده می شوند.

اگر قصد خرید دستگیره کابینت کریستالی را دارید می توانید جهت ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما همراه باشید آنها به شما کمک می کنند تا بتوانید مناسب ترین دستگیره ها را انتخاب کنید جهت دسترسی به آنها می توانید با شماره های زیر در تماس باشید ما در کنار شما هستیم تا در کمترین زمان به خواسته اتان برسید و یک بار امتحان کنید تا همیشه انتخاب همیشگی تان باشد.

 

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دستگیره کابینت سفید مناسب برای کابینت نئوکلاسیک

انواع دستگیره کابینت مختص کابینت نئوکلاسیک دستگیره کابینت سفید، یک انتخاب مناسب برای کابینت‌های نئوکلاسیک …

تلگرام