گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / نمایندگی خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک طوسی

نمایندگی خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک طوسی

آشپزخانه قلب هر خانه ای است و توجه به جزئیات آن بر خلاف تصور بسیاری از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که به زیبایی و به چشم آمدن بیشتر مکان کمک می کند.

از جزئیاتی که به آن توجه می کنند دستگیره های کابینت است که زیبایی و جلوه ی آشپزخانه را دو چندان می کنند.

خرید دستگیره کابینت

مشخصات دستگیره کابینت نئوکلاسیک طوسی

اینکه می گوییم توجه به جزئیات مخصوصا توجه به دستگیره های کابینت ها از اهمیت بالایی برخوردار است به این دلیل است که انتخاب رنگ و طرحی از دستگیره های کابینت توازن و هماهنگی بین طرح و رنگ کابینت و دستگیره از بین می رود و آشپزخانه را شلوغ و زشت نشان می دهد.

کابینت های نئوکلاسیک از ترکیب کابینت های مدرن و کلاسیک به وجود آمده اند و امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است.

همچنین با توجه به گذر زمان امروزه طراحی ها و دکور رنگ ها بیشتر به سمت رنگ های پاستیلی و نود می رود.

رنگ های نود شامل رنگ های خنثی است که علاوه بر زیبایی و یکدست تر نشان دادن فضا می توان آن ها را با تمامی رنگ ها ست و استایل کرد.

به این دکوراسیون ها، دکور مینیمال گفته می شود اما کابینت های نئوکلاسیک توانسته اند هم نظر افراد مورن پسند و هم افراد کلاسیک پسند را جلب کنند.

کابینت های نئوکلاسیک به رنگ طوسی با خریداران زیادی که پیدا کرده است به یکی از پرفروش ترین کابینت ها تبدیل شده است.

برای انتخاب دستگیره برای کابینت های نئوکلاسیک طوسی دیگر برای انتخاب رنگ دستگیره ها آزاد هستید.

هم می توان آن ها را با دستگیره های نقره ای، سفید و مشکی و طلایی کانسپت و ترکیب کرد.

با اینکه برای انتخاب دستگیره کابینت نئوکلاسیک کاملا آزاد هستید و به اصطلاح ریش و قیچی دست شما است اما باز هم باید به ترکیب طرح و رنگ بسیار دقت کرد تا فضا هر چه رندانه تر و هنرمندانه تر به رخ کشیده و زیبا تر نشان داده شود.

دستگیره های درخشان از هر نوعی با کابینت های نئوکلاسیک طوسی زیبایی چشمگیری را در فضای شما ایجاد می کند.

سایت ما با ارائه تمامی طرح های این دستگیره ها در انواع طرح ها و جنس های مختلف کار مشتری ها و خریداران را راحت کرده و تنها آن ها می توانند با مشاهده و جست و جو در سایت ما، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

خرید دستگیره نئوکلاسیک طوسی

امروزه از میان ساختار ها و کابینت های موجود انتخاب کابینت هایی کلاسیک مانند کابینت های نئوکلاسیک بسیار هوشمندانه تر است چرا که در عین کلاسیک و سادگی فضا، فضایی مدرن را نیز به ارمغان آوردید.

انتخاب دستگیره نیز برای کابینت های نئوکلاسیک  طوسی با توجه به متوازن بودن رنگ ها بسیار راحت تر از دیگر کابینت ها است.

بدین ترتیب انتخاب کابینت های نئوکلاسیک طوسی هزینه های قابل توجه انتخاب دستگیره های متفاوت با طرح های شلوغ را کاهش می دهد و شما با انتخاب های ساده تر می توانید با بودجه ی محدود دستگیره های زیبا و شیکی را تهیه و خریداری کنید.

در این میان اگر احتیاج به شخصی برای راهنمایی داشتید و یا اگر برای شما در هر زمانی سوالی پیش آمد می توانید با مشاورین فروش ما تماس گرفته و سوال خود را با آن ها مطرح کنید.

همان گونه که در بالا اشاره کردیم ممکن است افرادی بگویند که توجه به دستگیره ها موضوعی بی اهمیت است اما انتخاب دستگیره های درست برای کابینت های نئوکلاسیک می توانید بسیار چشمگیر باشد و این موضوع از نگاه تیز بینانه افراد اهل ذوق و هنر پوشیده نخواهند ماند.

ظرافت و جزئی نگری در انتخاب دستگیره ها بسیار حائز اهمیت است و می توانید با انتخاب دستگیره های کابینت نئوکلاسیک ظاهری زیبا را به وجود بیاورید.

انواع مختلفی از این دستگیره ها شامل تک پیچ و دکمه ای و دو پیچ را می توانید انتخاب کنید.

از این میان طراحی خاص دستگیره ها، به روز بودن طراحی آن ها، جنس و رنگ بسیار اهمیت داشته اما شما می توانید تمامی این ها را با بهترین کیفیت از ما بخواهید.

همکاران ما همچنین به شما کمک می کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

برای مثال با اینکه انتخاب دستگیره برای کابینت های نئوکلاسیک طوسی آسان است اما باید در نظر داشته باشید که اگر کابینت های شما فضای کوچ تری داشتند بهتر است از کابینت های تک پیچ و دکمه ای استفاده کنید.

اگر طول آن ها کشیده تر بود و آشپزخانه شما سقف بلندی داشت بهتر است از دستگیره های دو پیچ مینیمال بهره بگیرید که کابینت های شما را کشیده تر نشان می دهند.

رعایت این نکات است که به شما آشپزخانه ای زیبا تر تحویل می دهد.

دستگیره کابینت

قیمت دستگیره نئوکلاسیک طوسی

امروزه دستگیره های کابینت نئوکلاسیک آن قدر طراحی ها متفاوتی دارند که دیگر نیازی نیست نگران پیدا نشدن طرح دلخواهتان و یا نگرانی جهت بودجه ی خود داشته باشید.

با تولید روز افزون دستگیره های کابینت‌ نئوکلاسیک می توانید دستگیره های مختلف و زیبایی را انتخاب و تهیه کنید.

دستگیره های کابینت نئوکلاسیک طوسی با توجه به داشتن انواع مختلف در رنگ، جنس و طرح مختلف در بازه ی قیمتی متفاوتی از ۱۰ تومان الی ۳۰ تومان به بازار عرضه شده اند.

بهتر است این انتخاب ها به صورت ضد و نقیض صورت بگیرد به این ترتیب که اگر کابینت های شما رنگ های تند و گرم دارد بهتر است از رنگ های سرد و براق استفاده کنید.

اگر کابینت های شما طرح ساده دارند بهتر است از دستگیره های کابینت کلاسیک استفاده کنید که طرح های اندک آن ها با سادگی کابینت شما در تضاد است و منجر به زیبایی دو چندان می شود.

و کابینت های نئوکلاسیک به رنگ طوسی که می توانید یا از دستگیره های دو پیچ نقره ای براق استفاده کنید و یا از دستگیره های تک پیچ یا دکمه ای به رنگ سفید و مشکی مات بهره بگیرید.

با توجه به اینکه سایت ما دستگیره های کابینت نئوکلاسیک طوسی را در انواع مختلف و در بازه قیمتی های مختلف پوشش می دهد می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با جست و جو در سایت ما و انتخاب محصول مورد نظرتان آن را خریداری کنید و در کمتر از ۷ روز کاری محصولات خود را کاملا سالم دریافت کنید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام