گروه بازرگانی باویس
سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / دستگيره / خرید دستگیره کابینت سرامیکی در اصفهان

خرید دستگیره کابینت سرامیکی در اصفهان

دستگیره کابینت سرامیکی در شهر اصفهان و دیگر شهر های کشور مان به طور عمده خرید فروش می شود. خریداران می توانند برای تهیه این یراق آلات می توانند از خدمات گسترده ای بهره مند شوند.

کابینت سازی حرفه ای است عالی که امروزه در شهر های مختلف کشور مان رواج پیدا کرده است. ابزار های بسیاری در این زمینه کارایی دارد که به آن ها یراق آلات کابینت سازی می گویند. این ابزار ها در کارخانه های تولیدی مختلفی برای استفاده آماده می شوند.

انواع یراق آلات کابینت سازی

هر شغل و حرفه ای که در جهان وجود دارد برای خود قاعده و قوانین خاصی دارد. نمونه ای از  این موارد شغل کابینت سازی می باشد. افراد ماهر در این شغل به خوبی می دانند که ابزار های مختلفی در این زمینه به کار برده می شود. این ابزار ها هر کدام برای کاری به کار می روند که در این جا برای آشنایی بیشتر تعدادی از آن ها را نام می بریم:

دستگیره کابینت سرامیکی

برای مشاهده جدیدترین دستگیره های کابینتی سال ۲۰۱۹ بر روی ویدئوی زیر کلیک کنید:

آشنایی با انواع مختلف دستگیره کابینت

دستگیره کابینت سرامیکی

دستگیره نمونه ای از ابزار های مورد نیاز در کابینت سازی است که وجود شان بسیار ضروری می باشد. این ابزار ها علاوه بر کارایی که دارند در زیبایی و شکل ظاهری کابینت ها هم نقش مهمی دارند. در اهمیت استفاده از دستگیره مناسب همین بس که عده ای از طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند ۵۰ درصد از زیبایی محیط آشپزخانه به کابینت و دستگیره های مناسب بستگی دارد. دستگیره ها در انواع و اقسام جنس ها هستند که هر کدام متناسب با نوع کابینت مورد کاربری قرار می گیرند. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • دستگیره کابینت سرامیکی
  • دستگیره کابینت پلاستیکی
  • دستگیره کابینت ممبران
  • دستگیره کابینت فلزی
  • دستگیره کابینت ام دی اف
  • دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت سرامیکی

خرید دستگیره کابینت سرامیکی جدید مخصوص کابینت ممبران

دستگیره کابینت ام دی افدستگیره کابینت سرامیکیدستگیره کابینت سرامیکیدستگیره کابینت 1035

جنس سرامیک جنس بسیار عالی در تولید انواع دستگیره کابینت است. دستگیره های تولید شده با این مواد اولیه بسیار عالی و یا کیفیت و با دوام هستند. این نوع از دستگیره ها به طور عمومی برای نوع خاصی از کابینتها تحت عنوان کابینت ممبران استفاده می شوند. معمولا در ساخت این نوع کابینت از ام دی اف استفاده می شود. برای بدنه از ام دی اف ساده استفاده شده اما ساخت درب های کابینت دارای پروسه پیچیده تری می باشد. ابتدا و از طریق دستگاهای CNC بر روی ام دی اف خام طرح های دلخواه و زیبا حکاکی می شود. سپس با استفاده از چسب وکیوم، روکشی بسیار نازک و از جنس پی وی سی به سطح کار چسبانده می شود. در نهایت پس از بریدن اضافات روکش ها، دربها حالت نهایی خود را پیدا کرده و آماده نصب بر روی بدنه کابینت می شوند.

کابینت آشپزخانه ممبران

پس از تولید کامل کابینت ممبران، نوبت به انتخاب مدل دستگیره کابینت می رسد. کاری نه چندان راحت که از میان حدود ۳۰۰ مدل دستگیره باید یکی را برگزید.
انتخاب دستگیره مناسب نیازمند داشتن تجربه و نیز کمی شم هنری می باشد تا بتوان دستگیره متناسب با مدل کابینت را انتخاب کرد.

کارشناسان بازرگانی باویس آماده اند تا برای انتخاب دستگیره مناسب مشاوره تخصصی ارائه نمایند. ۰۲۱۵۵۷۱۰۲۷۹

دستگیره های سرامیکی بهترین انتخاب برای استفاده در کابینت های ممبران می باشند. این دستگیره به دلیل استفاده از سرامیک و نیز داشتن رنگهای بسیار جذاب، می توانند جلوه خارق العاده ای به کابینتهای شما ببخشند.
خرید دستگیره کابینت سرامیکی به سبب بازار فروش عالی که دارد به طور عمده معمولا انجام می شود. خرید این محصولات در شهر های مختلف ایران انجام می شود که نام این شهر ها را ذکر می کنیم:

  • شهر اصفهان
  • شهر تهران
  • شهر مشهد
  • شهر قم
  • شهر تبریز
  • شهر گیلان

دستگیره کابینت سرامیکی

دستگیره کابینت سرامیکی

دستگیره کابینت سرامیکی

دستگیره کابینت سرامیکی

در شهر اصفهان افرادی که در حرفه کابینت سازی مشغول هستند دستگیره کابینت سرامیکی را بسیار مورد استفاده قرار می دهند. این دستگیره ها در فروشگاه های سطح شهر و مراکز فروش این محصولات مورد معامله قرار می گیرد. خریداران عمده برای رفع نیاز های خود می توانند به این مکان ها مراجعه کنند. یکی دیگر از روش های خرید دستگیره کابینت به صورت آنلاین می باشد که می توانیم از خدمات ارائه شده توسط فروشگاه های اینترنتی بهره ببریم.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستیگیره کابینت سفید

بررسی کامل انواع مدل های دستگیره کابینت سفید در بازار

دستگیره های کابینت سفید برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به کار می …

تلگرام