گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های مختلف

قیمت دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های مختلف

دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های متنوعی تولید می شود و این دستگیره ها قیمت های مختلفی دارند از نکات مثبتی که می‌توان به دستگیره کابینت فلزی افزود مقاومت و ضد زنگ بودن این دستگیره ها است که در رنگ های متنوعی موجود می باشند.

این دستگیره ها زیبا و کاربردی هستند یکی از اولویت هایی که در انتخاب این دستگیره ها وجود دارد طرح و نوع کابینت ها است اگر شما طبق طرح کابینت خود دستگیره ها را تهیه کنید به صرفه خواهد بود چون دیگر احتیاجی به تعویض این دستگیره ها نخواهد بود.

قیمت دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های مختلف از ۱۴٫۰۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۹۰۰٫۰۰۰ هزار تومان ادامه دارد و ممکن است به دلیل اختلاف قیمت، این بازه قیمتی کاهش یا افزایش پیدا کند از این جهت به دنبال قیمت ثابت در بازار نباشید.

دستگیره کابینت

انواع دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه

دستگیره های فلزی در سبک های بیشماری موجود هستند آنها همچنین در چندین فلز تولید می‌شوند؛ چرا که دستگیره های فلزی مقاومت و ویژگی های زیادی دارند به طور کلی سوالاتی پیش می آید و رنگ کابینت شما چه رنگی است و بودجه اتان برای تهیه دستگیره های فلزی چقدر است با مشخص شدن جواب این سوالات به راحتی می توانید دستگیره را انتخاب کنید.

از دستگیره های ارزان قیمت گرفته تا در دستگیره های گرانقیمت موجود می‌باشد و تصمیم شما مهم است که چه نوع فلزی برای دستگیره کابینت های خود انتخاب کنید.

با این حال حتی در یک آشپزخانه کوچک وجود دستگیره های فری زیبا می تواند دکوراسیون داخلی را کاملا متحول کند.

دانستن دستگیره کابینت خود به این معنی است که فلزات و پوشش های آن را به خوبی بشناسید تسلط داشتن به دستگیره های کابینت می تواند انتخاب شما را راحت کند؛ چرا که به خوبی دستگیره ها را می شناسید و می دانید چه نوع دستگیره‌ای برای کابینت هایتان تهیه نمایید.

دستگیره کابینت فلزی برنج ظاهری براق و طلایی دارد که با روکش لاک پوشانده می‌شود تا پیر و کدر نشود.

اگرچه لاک به مرور زمان از بین می رود، دستگیره دیگری از نوع برنج وجود دارد که بدون لاک است و این به این معنی است که برنج به طور طبیعی با بالا رفتن سن و اکسیده شدن رنگ تغییر می کند برنج طبیعی و خام در اسب با رنگ گرم عرضه می شود.

دستگیره فلزی برنز که ظاهری برنزی دارد میتوانید بیشتر از آنچه که تصور می کنید متفاوت باشد خود برنز در برابر خوردگی مقاوم است و به این معنی که رطوبت نمی‌تواند آن را که در کند با این حال برنج متخلخل تر از برنز است.

قیمت دستگیره

دستگیره فلزی دیگر با نام فولاد ضد زنگ وجود دارد که یک نوع فلز سخت افزار می باشد به خصوص برای آشپزخانه های فضای باز بسیار محبوب بوده زیرا در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است با این حال از بسیاری از دستگیره های فلزی گران تر خواهد بود.

دستگیره فلزی نیکل با روکش برس کاری پوشیده شده به ویژگی مدرن به نظر می رسد هر چند که در روکش های صیقلی عرضه می شود رنگ آن مانند دستگیره برنجی گرم است و با لاک آب بندی نشده برای جلوگیری از کدر شدن نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.

دستگیره کابینت مشکی مات رنگ بسیار ویژه و ماتی دارد که برای کابینت های سفید و رنگ روشن بسیار مناسب خواهد بود که ظاهری کلاسیک به آشپزخانه شما می بخشد معمولاً دستگیره سیاه با پوشش پودری نوع دیگری از فلز ساخته می شود.

نوعی دیگر از دستگیره های فلزی به نام استیل موجود می باشند که در اکثر آشپزخانه‌ های امروزی دارای وسایل استیل ضد زنگ وجود دارند آنها به دلیل ضد زنگ بودن و ضد خوردگی بسیار معروف بوده و به راحتی جلا داده می‌شود تا به خوبی جدید به نظر برسند و این نوع دستگیره ها طرحی خنثی به کابینت ها می دهند.

اگر دستگیره کابینت خود را انتخاب کنید و وسایل آشپزخانه تان باشد همراهی زیبایی ایجاد می‌کند مطمئناً بد به نظر نمی‌رسد مخصوصاً استیل ضدزنگ به کابینت های تیره واقع می‌تواند ظاهر شود.

با این حال اگر تصمیم دارید که می خواهید دستگیره کابینت خود را استیل انتخاب کنید به یاد داشته باشید ساده ترین راه برای انتخاب دستگیره تصیچ واحد است.

عرضه دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه

دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه یکی از ملزومات هر آشپزخانه‌ای است که در تنوع بالایی تولید می‌ شوند به همین دلیل قیمت آنها بر حسب نوع آن متفاوت خواهد بود.

این دستگیره ها در سراسر ایران عرضه می شوند به طوری که شما هر کجای ایران باشید با انتخاب فروشندگان معتبر می توانید آنها را تهیه کنید.

شما در هنگام خرید باید به کیفیت و جنس کالا دقت کنید و راحتی باز و بسته شدن دستگیره را در نظر بگیرید دستگیره های فلزی باید از الیاژهای خوبی تولید شده باشند.

برای اینکه کالای درجه یک انتخاب کنید باید ابتدا قیمت دستگیره را بدانید و سپس این محصول و با توجه به کارایی و نوع مدل انتخاب و خریداری نمایید.

دستگیره های فلزی ضد زنگ و ضد رطوبت بوده یکی از پرفروش ترین محصولات در دستگیره ها می باشند و نوع استیل و نوری رنگ آن طرفداران بسیاری دارند و با هر کابینتی ست می شوند.

همانطور که گفته شد این دستگیره ها دارای انواع مختلفی بوده و باید با توجه به ابعاد کابینت آن را انتخاب کنید.

کابینت در هر آشپزخانه یکی از تجهیزات اصلی و مهم بوده و برای سازماندهی به ظروف آشپزخانه و وسایل بسیار اهمیت دارند و همچنین در تعیین دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارند.

دستگیره فلزی کابینت

خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه

دستگیره های فلزی دارای تمام استانداردهای جهانی بوده و با تاییدیه در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

شما می‌توانید سفارش خود را به صورت مستقیم از سایت به علت حذف بسیاری از هزینه ها و صرفه جویی در وقت طی کنید.

با مراجعه به سایت می توانید از انواع دستگیره های فلزی دیدن کنید و این محصول را با توجه به نوع انتخاب دارید سفارش شده و خرید کنید تا برای شما در کمترین زمان ارسال شود.

مشاوران و کارشناسان مجموعه ما در زمینه انواع دستگیری فلزی و مدرن آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا محصول مورد نظر در اختیارتان قرار گیرد تا خریدی به صرفه داشته باشید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره میله ای کابینت

خرید عمده دستگیره میله ای کابینت به قیمت تولیدی + راهنمای خرید

دستگیره میله ای کابینت – زیبا، شیک، ارزان – فروش عمده با کف قیمت در …

تلگرام