گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / دستگیره کابینت های گلاس سفید و طوسی

دستگیره کابینت های گلاس سفید و طوسی

کابینت های هایگلاس از پرمصرف ترین کابینت های مدرن محسوب می شوند زیرا که این نوع کابینت ها طرفداران خاص خود را دارد و در رنگ های سفید بسیار پر فروش هستند.

اگر کابینت های آشپزخانه اتان هایگلاس است بدون شک برای انتخاب دستگیره مناسب اقدام به مطالعه این مقاله کرده‌اید پس راه درستی را آمده‌اید.

تنوع دستگیره های کابینت هایگلاس بسیار بالا است و رنگ دستگیره سفید و طوسی یکی از زیباترین اکسسوری های این دستگیره‌ ها می‌ باشد.

در ادامه به بررسی خرید و قیمت دستگیره کابینت هایگلاس می پردازیم از شما دعوت می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید و بتوانید اطلاعات مفیدی راجع به این حوزه کسب کنید.

خرید دستگیره کابینت های گلاس

دستگیره های کابینت هایگلاس در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید البته قبل از خرید دستگیره کابینت باید به نکاتی توجه کنید که آنها به شما کمک می کنند خرید راحت تری داشته باشید.

  • اصل بودن دستگیره

حتماً به اصل یا بدل بودن دستگیره دقت کنید زیرا مدل های فیک در بازار خرید و فروش دستگیره کابینت هایگلاس بسیار زیاد هستند و باید به این مهارت مسلط باشید تا بتوانید دستگیره اصل را انتخاب کنید.

  • مقاوم بودن جنس بدنه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید دستگیره کابینت مقاوم بودن جنس بدنه است دستگیره های کابینت اجزایی هستند که در آشپزخانه مدام باز و بسته می شوند پس باید جنس و بدنه محکمی داشته باشند که در حرکات باز و بسته شدن دوام بیاورند‌.

  • اندازه دستگیره کابینت

دستگیره کابینت باید اندازه دست های مختلف باشد یعنی اندازه استانداردی داشته باشد نه خیلی کوچک و خیلی بزرگ باشد البته دستگیره های بزرگ برای کشو هایی استفاده می شوند که وزن سنگینی دارند پس به اندازه دستگیره کابینت توجه ویژه ای داشته باشید.

دستگیره کابینت

  • رنگ دستگیره کابینت

دستگیره های کابینت هایگلاس در رنگ بندی های مختلفی وجود دارند و شما با دنیایی از رنگها رو به رو می‌شوید البته توجه داشته باشید رنگ انتخاب شده باید با کابینت شما ست شود زیرا دستگیره های کابینت حرکت کوچکی هستند که می تواند ظاهر کابینت های شما را چندین درجه تغییر دهند.

  • شکل ظاهری دستگیره های کابینت

همانطور که گفته شد دستگیره های کابینت هایگلاس در رنگ ها و ظاهر های مختلفی تولید می شوند به عنوان مثال اگر شما از آشپزخانه مدرن استفاده می کنید باید دستگیره های انتخاب کنید که متناسب با کابینت های مدرن باشد.

یا اگر از آشپزخانه کلاسیک استفاده می کنید باید از دستگیره های ساده و کلاسیک برای کابینت های کلاسیک استفاده کنید پس در انتخاب ظاهر و رنگ دستگیره کابینت بسیار دقت کنید زیرا این دستگیره ها همیشه در دید خواهند بود.

  • تعویض به دلخواه

اگر شما چند سال به طور مداوم از دستگیره های کابینت استفاده کردید و می خواهید ظاهری جدید به کابینت های خود بدهید دستگیره های کابینت هایگلاس این امکان را دارند که دوباره تعویض شوند و جایشان را دستگیره های کابینت هایگلاس جدید بگیرد.

  • کیفیت در هر زمان

دستگیره کابینت شما تبدیل به یک اسباب کار خواهد شد و کار روزمره خانه شما را انجام می دهد و ضروری است که دستگیره کابینت شما برای استفاده راحت و بادوام باشد.

اساساً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت خواهید کرد.

  • راحتی در مقابل عملکرد

روی دستگیره با کیفیت خوب، طراحی خوب و ارگونومیک سرمایه گذاری کنید هیچ چیز خسته کننده تر از دستگیره غیر عملی نیست مهم نیست چقدر خوب به نظر می رسد.

  • عملکرد سخت افزار

باز و بسته کردن دستگیره کابینت با دست است هر دستگیره‌ای که انتخاب می کنید باید به راحتی در دست گرفته شود اطمینان حاصل کنید که دستان شما به راحتی در اطراف یا داخل دسته هایی که انتخاب می کنید قرار می گیرند.

ایزوگام کابینت های گلاس

عرضه دستگیره کابینت های گلاس سفید طوسی

در هر کجای ایران باشید دستگیره کابینت های هایگلاس در سراسر ایران عرضه می شوند و شما به راحتی می توانید این دستگیره ها را برای آشپزخانه خود تهیه کنید.

اگر شما به دنبال کالایی با قیمت اقتصادی هستید پیشنهاد می کنیم این کالا را از عرضه کنندگان و تولیدکنندگان عمده تهیه کنید.

زیرا تهیه و عرضه عمده بسیاری از هزینه های اضافی را حذف میکند و شما تنها هزینه بابت دریافت کالا پرداخت می کنید.

به دلیل مصرف بالا این کالا عرضه ها به صورت سریع به دست تولید کنندگان و فروشندگان می رسند پس خیالتان راحت باشد که هر زمانی برای خرید این کالاها اقدام کردید می توانید در کمترین زمان ممکن آنها را دریافت کنید.

دستگیره کابینت هایگلاس سفید و طوسی یکی از رنگ های زیبا و منحصربفردی است که می توانید برای کابینت‌ های های گلاس خود آنها را تهیه کنید.

کابینت های هایگلاس یکی از جذاب ترین دکوراسیون های آشپزخانه هستند عملاً دستگیره‌ها نیز نقش عمده و بسزایی در طراحی انواع کابینت خواهند داشت و شما می بایست متناسب با نوع کابینت خود باید اقدام به انتخاب دستگیره کنید.

شیک ترین و زیباترین طراحی دستگیره با استفاده از متریال های باکیفیت می تواند محصول زیبایی به دست مشتری برساند این نوع دستگیره ها در برندهای معتبر در بازار به فروش می رسند.

دستگیره های گلاس انواع مختلفی دارند و بعضی به صورت مخفی یا به صورت فانتزی در درب کابینت تعبیه شده‌اند و حالتی اسپرت و زیبا به کابینت های شما می بخشند.

توجه داشته باشید عرضه این محصول توسط برخی از مراکز با گارانتی معتبر همراه بوده و مشتریان بابت خرید خیالشان راحت است قیمت ها با حذف واسطه ها سر شکن می‌شوند و شما با پرداخت حداقل قیمت میتوانید خرید با کیفیت و سودمندی را تجربه کنید.

خرید دستگیره های گلاس

قیمت دستگیره کابینت های گلاس

قیمت دستگیره کابینت هایگلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی قیمت این کالا ۳۵۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰ می باشد و ممکن است این بازه قیمتی به دلیل نوسانات کاهش یا افرایش پیدا کند.

کارشناسان مجموعه ما همراه شما هستند تا بتوانید بهترین قیمت و خرید را تجربه کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید و از طریق راه ارتباطی در کنار شما هستیم.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت تک پیچ

بازه قیمت دستگیره کابینت تک پیچ در معتبر ترین مراکز خرید

دستگیره کابینت تک پیچ یک نوع دستگیره است که با یک پیچ به کابینت یا …

تلگرام