گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت دستگیره کابینت شاخه ای در بازار + خرید و فروش

قیمت دستگیره کابینت شاخه ای در بازار + خرید و فروش

امروزه در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه سبک مدرن جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و از به روز ترین متد های روز دنیا جهت اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه استفاده می شود، همانطور که می دانید کابینت های هر آشپزخانه ای از مهم ترین تجهیزات هستند به این دلیل که بیشتر طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به دلیل سبک و قرارگیری کابینت ها هستند‌ و در مدل های متنوعی توزیع می شوند.

قیمت دستکیره های شاخه ای، با توجه به نوع مدلی که دارند متفاوت است؛ به عنوان مثال، دستگیره شاخه ای ال، دارای بازه قیمتی بین ۷۸۰ تا ۹۵۰ هزار تومان می باشد.

کسانی که طراحی و بازسازی آشپزخانه خود را انجام داده اند و کابینت های آشپزخانه آن ها آماده است نوبت به آن می رسد که برای کابینت های خود دستگیره هایی انتخاب کنند اغلب کابینت ها بدون دستگیره هستند و برای این سبک از کابینت ها از دستگیره هایی استفاده می شوند که با چشم دیده نمی شوند یا به عبارتی دستگیره مخفی نیز نامیده می شوند و حتی آن ها را با نام دستگیره شاخه ای نیز می شناسند.

این دستگیره نسل جدید دستگیره های مخفی هستند و در کابینت های بدون دستگیره بسیار محبوب می باشند، نصب و اجرا این دستگیره ها آسان است و فضای مدرن تری به آشپزخانه می بخشند، قیمت این دستگیره ها با توجه به خرید و فروش و تعداد دستگیره هایی که سفارش می دهید متنوع هستند و نمی توان برای آنها قیمت ثابتی تعریف کرد.

همانطور که می دانید در بازار ارز به دلیل نوسان قیمت بسیاری از کالاها یا گران می شوند یا ارزان، تمام این موارد به این بستگی دارد که نوسان قیمت در بازار ارز چگونه اتفاق می افتد از این جهت کالایی مانند دستگیره شاخه ای نمی تواند قیمت ثابتی داشته باشد و باید بدانید کالا باکیفیت و مرغوب همیشه قیمت متفاوتی خواهد داشت پس اگر به دنبال قیمت پایین تر هستید می توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت عمده از تولیدکنندگان داخلی تهیه کنید.

قیمت دستگیره کابینت شاخه ای

آشنایی با دستگیره کابینت شاخه ای

دستگیره کابینت شاخه ای از نسل جدید دستگیره های مخفی می باشد که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است این سبک از دستگیره در مدل های گوناگونی تولید می شود که هرکدام مختص کارایی خاصی می باشند این کالا با رنگ های متفاوتی در بازار خرید وجود دارد هر خریداری با توجه به نیاز خود این کالا را تهیه می‌ کند.

دقت داشته باشید برای انتخاب دستگیره کابینت شاخه ای باید به طور کامل مدل و طرح کابینت آشپزخانه خود را بشناسید این مورد به شما کمک میکند که دستگیره مناسب را برای آشپزخانه خود تهیه کنید چون این کالا انواع مختلفی دارد و در طرح های متنوعی توزیع می شود‌ از پر مصرف ترین مدل های این دستگیره می توان به مدل های ال، یو و مانند اشاره کرد.

این دستگیره تنها برای کابینت های آشپزخانه طراحی نشده است بلکه شما می توانید برای کمد دیواری های خود از این نوع دستگیره استفاده کنید این کالا بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد البته باید بدانید تهیه این کالا از منبع معتبر و با کیفیت می تواند خیال شما را از بابت کارایی و کیفیت آن راحت کند پس به منابع معتبر جهت خریداری مراجعه کنید.

با استفاده از این دستگیره های نسل جدید دیگر احتیاجی به دستگیره های قدیمی ندارید جنس و رنگ بندی این دستگیره ها بسیار متنوع می باشد و می تواند مناسب ترین گزینه در بین گزینه های موجود و متنوع باشد این کالا همانطور که گفته شد کارایی بالایی دارد و در رنگ هایی مانند نقره ای و طلایی تولید می شود همچنین متریال این کالا از جنس آلومینیوم های قوی می باشد.

اگر به دنبال دستگیره های مخفی با سبک جدید هستید ما به شما دستگیره های شاخه ای را پیشنهاد می کنیم که با سبک و کابینت های آشپزخانه شما همگام هستند.

دستگیره کابینت شاخه ای

قیمت خرید دستگیره کابینت شاخه ای

دستگیره کابینت یکی از عوامل مهم در جلوه زیبایی کابینت های شماست و تمام فروشگاه های سراسر ایران تلاش کرده‌اند تا در کمترین زمان ممکن نیاز مشتری های خود را برطرف کنند و کالایی با کیفیت و با اصالت به دست مشتری های خود برسانند.

اما در این میان مراکزی هستند که با خالی کردن جیب مشتری های خود، کالاهایی را صادر می کنند که از نظر کیفیت هیچ کاربردی ندارند و در قیمت های نجومی وارد بازار خرید می شوند پس بهتر است قبل از خرید کالا با کیفیت و استاندارد را تهیه کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید.

مجموعه ما تلاش کرده است کالاهایی با کیفیت و با اصالت در اختیار مشتریان خود قرار دهد همچنین قیمت های فروشگاه ما بسیار متنوع هستند و با توجه به کیفیت میتوانید کالای خود را تهیه کنید البته تیم پشتیبانی ما همراه شماست که مناسب ترین قیمت را تهیه کنید.

دستگیره کابینت یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی آشپزخانه است و از این رو انتخاب طرح و جنس دستگیره و همچنین همخوانی داشتن با جنس کابینت نیاز به تخصص و تجربه دارد پس در این راه بهتر است با کارشناسانی همراه باشید که نیازهای شما را برای انتخاب کالا برطرف کنند و مناسب ترین راه را برای انتخاب شما نشان دهند.

انواع دستگیره های شاخه ای وجود دارد و تنوع این کالا بسیار بالا می باشد که شما برای خرید باید سلیقه و تخصص زیادی خرج دهید و برای این که بهترین کالا را برای خود انتخاب کنید بهتر است کمی صبور باشید و در هنگام انتخاب بسیار دقیق جست و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگیره کابینت

فروش دستگیره کابینت شاخه ای

فروش این کالا در سراسر ایران و تمام شهرها موجود می باشد پس شما به راحتی می توانید این کالا را تهیه کنید همچنین می توانید به صورت مستقیم از درب کارخانه کالای خود را به صورت حضوری و با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

اگر تمایل به خرید غیر حضوری دارید می توانید به کاتالوگ های آنلاین مراجعه کنید و به صورت بازدید غیر حضوری بعد از انتخاب کالای خود خرید خود را از وب سایت انجام دهید و در کمترین زمان ممکن کالای خود را تهیه کنید این نوع خرید برای کسانی که فرصت کافی ندارند بسیار کاربردی می باشد.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام