گروه بازرگانی باویس
دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت مناسب دستگیره مخفی کابینت فانتونی

قیمت مناسب دستگیره مخفی کابینت فانتونی

دستگیره ها از عوامل مهم برای زیبایی و لوکس تر نشان دادن کابینت ها به شمار می روند اما برای کابینت های فانتونی و یا کابینت های خاص، بهتر است زیبایی و جلوه ی کابینت ها با یراق دیگری خراب نشوند و می توان از دستگیره های مخفی استفاده کرد که قیمت آن ها از ۵۰۰ تا ۹۰۰ تومان متفاوت هست.

همان طور که می دانید قیمت دستگیره های کابینت دائم در حال نوسان می باشد و قیمتی که به شما ارائه شده است، قیمت فعلی است.

معرفی دستگیره مخفی کابینت

همان گونه که در سنت معماری خانه های ایرانی مشاهده کرده اید، آشپزخانه قلب هر خانه ای است و پرداختن به آن از مهم ترین عوامل ساخت و بازسازی خانه ها به شمار می رود.

یکی از عواملی که در ساخت و بازسازی آشپرخانه ها به آن بسیار توجه می شوند کابینت ها هستند که به طبع برای باز و بسته کردن آن ها احتیاج به دستگیره هایی است که در این مطلب چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دو نمونه اصلی دستگیره های کابینت یا دستگیره هایی در شکل و اندازه های مختلف مانند گرد، بیضی، مستطیلی، نواری و غیره هست که توجه به آن ها در جلوه ی کابینت ها و فضای آشپزخانه بسیار اهمیت دارد.

و نوع دیگر این دستگیره ها، دستیگره های مخفی است که به صورت نوار هایی با جنس های مختلف درون کابینت ها جا می گیرد.

امروزه برای انواع مختلفی از کابینت ها مانند کابینت های سرامیکی، گلاس، ام دی اف و غیره از دستگيره های مخفی استفاده می شود چرا که نه نگران طرح های دستگیره ها هستید و نه نگران جنس آن ها و اتصال به کابینت که بعد از چند سال استفاده ممکن است خراب شده و احتیاج به تعویض داشته باشند.

دستگیره کابینت مخفی فانتونی

کابینت های گلاس و ام دی اف با چوب ساده ای که دارند، انتخاب رنگ دستگیره برای آن ها بسیار دشوار است و به علت سادگی این کابینت ها با چسباندن دستگیره ممکن است خیلی آشپزخانه ی شما را شلوغ نشان دهند و اگر از افرادی هستید که طرفدار سادگی و خانه های مدرن و مینیمال هستید ما به شما دستگیره های مخفی را پیشنهاد می کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه ها با دستگیره های مخفی امروزه از محبوب ترین سفارشات شرکت های کابینت سازی است و در واقع ظاهر تمیز و بدون عیب این کابینت ها سبب شده تا آشپزخانه های امروزی به شدت مدرن دیده شوند.

از مهم ترین عواملی که شما را به خرید دستگیره های مخفی سوق می دهد این است که هر روزه طرح های بی نظیر و متفاوتی از دستگیره ها ارائه شود و خیلی زود دستگیره ی شما را قدیمی نشان داده و کابینتتان را از مد می اندازد اما با استفاده از دستگیره های مخفی دیگر نگران تعویض دستگیره های خود نیستید و کابینت های شما هیچ گاه از مد نمی افتند.

همچنین با توجه به پنهان بود این دستگیره ها آشپزخانه ای امن خواهید داشت و دیگر حین آشپزی گوشه ی لباس شما به دستگیره ها گیر نخواهد کرد و یا کابینت توسط بچه ها با کشیدن دستگیره ها باز نمی شود.

فروش انواع دستگیره مخفی کابینت

برای کابینت های امروزی همانطور که گفته شد از دستگیره های مخفی استفاده می شود.

کابینت های گلاس امروزه جزئی از کابینت های پر فروش هستند که در دو نوع براق و مات تولید می شوند.

در هر دو حالت می توان از انواعی از دستگیره ها استفاده کرد اما سبک و استایل خانه های امروزی تمایل به ساده تر شدن دارند، لذا دیگر برای این کابینت ها از دستگیره های بیرونی استفاده نمی شود.

با انتخاب دستگیره های مخفی می توانید سادگی و البته زیبایی خانه های خود را دو چندان کنید.

به این ترتیب که دستگیره های بیرونی از این کابینت ها حذف شده و نواری از جنس های مختلف استیل و غیره اصولاً در بالای کابینت ها، بغل و قسمت های زیرین آن ها برای کابینت های بالایی کار می شود.

دستگیره کابینت فانتومی

در نتیجه علاوه بر سادگی و البته کلاسیک بودن آن ها راحتی را نیز به آشپزخانه های شما هدیه می کنند.

اما برای خرید انواعی از این محصولات می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از خرید دستگیره های مخفی با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت اطمینان حاصل کنید.

یکی از معایب انتخاب و خرید دستگیره های ساده تمیز کردن دشوار آن هاست چرا که اگر ساده باشند لکه های روی آن ها دیده می شوند و اگر از انواع پر طرح باشند پاک کردن آن ها بسیار دشوار بوده و گرد و غبار میان طرح های دستگیره به راحتی پاک نمی شود.

همچنین توجه داشته باشید که از مهم ترین عواملی که در دستگیره های مخفی به کار می رود نصب جک در کابینت ها است، لذا حین خرید به این موارد نیز حتما دقت کنید.

در اینجا به انواع مختلفی از دستگیره برای کابینت های مختلف اشاره کردیم و به مقایسه ی قیمت آن ها خواهیم پرداخت، پس به راحتی می توانید محصول خود را انتخاب کرده و از خرید خود راضی باشید.

ثبت سفارش دستگیره مخفی کابینت فانتونی

از معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی یراق آلات آشپزخانه، پنجره، در، کمد و غیره می توان به شرکت فانتونی اشاره کرد که در زمینه ی ساخت و تولید و صادرات محصول خود با فاصله ی بی نظیری از دیگر رقیبان خود جلو هستند.

این شرکت با تولید با کیفیت ترین محصولات در این سال ها مشتریان ثابت خود را پیدا کرده و همواره در تلاش برای رضایت بیشتر مشتریان خود بوده و حتی محصولات این شرکت با توجه به اطمینان از محصول، با ضمانت ۵ ساله به فروش می رسند.

گارانتی ۵ ساله ی محصولات این شرکت خود ضمانتی برای کیفیت این محصولات است و ایران نیز این محصولات را پوشش می دهد.

دستگیره

دستگیره های مخفی فانتونی در رنگ های مختلف مشکی، قهوه ای، رزگلد و طلایی به فروش می رسند و دارای قیمت های متفاوتی از ۵۰۰ هزار تا ۹۰۰ تومان هستند.

بهترین انواع این دستگیره های مخفی،پروفیل های شاخه ای هستند که شما در هر قسمتی که از کابینت که بخواهید می توانید آن ها را نصب کنید و به مقدار دلخواد خود برش بزنید.

با انتخاب رنگ، جنس و میزان مورد نیاز خود در سایت می توانید محصول خود را انتخاب کنید و با گارانتی ۵ ساله به آسانی طی گذر روزهای اداری محصول خود را دریافت کنید.

امیدواریم مطالب به مقدار کافی به شما اطلاعات لازم را منتقل کرده باشند تا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده ی خود راضی باشید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام