گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / انواع دستگیره کابینت عمودی یا افقی در بازار

انواع دستگیره کابینت عمودی یا افقی در بازار

در آشپزخانه هر خانه ای کابینت ها نقش مهمی دارند و بدون شک استفاده از دستگیره های زیبا و با کیفیت می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند.

این دستگیره ها در انواع متنوعی تولید و منتشر می شوند انوع دیگری از دستگیره ها با نام دستگیره کابینت عمودی یا افقی (دستگیره خطی) شناخته می شوند.

همانطور که گفته شد این دستگیره ها با نام دستگیره خطی نیز شناخته می‌ شوند زیرا این امکان برای مصرف کننده وجود دارد که دستگیره را به صورت یک خط راست نصب کند و یا به صورت عمودی روی کابینت نصب شود.

اگر کابینت های شما سبک و طراحی جدید دارند باید دستگیره‌ای انتخاب کنید که رنگ کلاسیک و زیبایی داشته باشند البته نوع کابینت های شما در انتخاب دستگیره می توانند تاثیر گذار باشند پس باید کابینت ها اولویت قرار دهید.

در ادامه قصد داریم با این دستگیره ها بیشتر آشنا شویم و درباره نحوه خرید و عرضه دستگیره کابینت افقی یا عمودی صحبت کنیم از شما دعوت می کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

دستگیره کابینت

 

دستگیره کابینت عمودی یا افقی

این نوع دستگیره ها برای کابینت های مدرن و کلاسیک مناسب هستند همانطور که گفته شد می توان از آن‌ها در دو حالت افقی یا عمودی استفاده کرد تا نمای کابینت ها جذاب تر باشند.

دستگیره خطی (عمودی یا افقی) برای کابینت ها و کشو ها استفاده می شود البته می‌توان برای کابینت ها از دستگیره های دیگر استفاده کرد اما این دستگیره ها برای راحت باز و بسته شدن درها کاربردی هستند.

امروزه طراحی کابینت ها مدرن و امروزی است استفاده از دستگیره های قدیمی نمای آنها را قدیمی نشان می دهد پس ما به شما توصیه نمی‌کنیم که از دستگیره های قدیمی استفاده کنید.

دستگیره های خطی در انواع مختلفی وجود دارند و با توجه به سلیقه اتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

نکته مهمی درباره دستگیره های خطی وجود دارد و و آن این است که هنگام نصب دستگیره ها باید بگویید که کدام از آن ها به صورت عمودی و کدام یک به صورت افقی نصب شوند.

مواد اولیه به کار رفته در دستگیره کابینت ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دستگیره ای انتخاب کنید که توانایی بالایی داشته باشد و در برابر آب دوام بیاورد.

نکته دیگری که راجع به دستگیره کابینت ها باید بدانید دستگیره ها در اندازه های استاندارد تولید می شوند که علاوه بر زیبایی دارای کاربرد بالایی دارند زیرا این دستگیره ها به مدت طولانی استفاده خواهد شد.

از دیگر ویژگی های دستگیره کابینت عمودی و افقی می توان به تنوع رنگ این محصولات اشاره کرد شما با توجه به کابینت های خود می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و از جمله رنگ های پرطرفدار می توان به رنگ طلایی، استیل، برنزی، طلایی و نقره ای اشاره کرد.

دستگیره کابینت

عرضه دستگیره های کابینت عمودی یا افقی

دستگیره های کابینت از اهمیت زیادی برخوردار هستند و بازار پر مصرف آن ها باعث شده که در انواع مختلفی تولید و عرضه شوند اگر این محصولات را از نزدیک مشاهده کنید با دنیای از رنگ و طرح ها رو به رو می شوید.

از دیگر انواع دستگیره ها می توان به دستگیره های کابینت عمودی یا افقی اشاره کرد که به صورت مستقیم در سراسر کشور عرضه می شوند این کالا طرح و رنگ های مختلفی دارد به طوری که می تواند تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد.

این دستگیره ها مناسب با کابینت هایی مانند ممبران، هایگلاس، ام دی اف و بسیاری از کابینت ها هستند آن ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید سال های طولانی از آن ها بهره ببرید و بدون این یک بار زده شوید.

دستگیره های عمودی یا افقی با رنگ های ثابت وارد بازار خرید و فروش می شوند به گونه ای که با استفاده های طولانی دچار ریزش رنگ نمی شود و شما می توانید بارها و بارها از این دسته ها استفاده کنید.

جنس و رنگ این دستگیره ها متنوع است و همین موضوع دست مشتری را باز نگه داشته تا بتواند در بین انواع مدل ها انتخاب خود را انجام دهد البته مدل های مخفی این دستگیره ها طرفداران‌ خاص خود را دارد.

اگر از دستگیره های قدیمی خسته شده اید مهم نیست چه سبکی انتخاب می کنید رنگ سفید یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در تمام سبک های آشپزخانه است به همین دلیل وقتی وارد اکثر آشپزخانه ها می شویم با نماهای سفید رو به رو خواهیم شد.

اما این مهم است که چه سبک از دستگیره ها با کابینت های شما هماهنگ است رنگ های سفید و مشکی، نقره ای و طلایی، برنزی و استیل زیبایی کابینت های شما را دو چندان می کنند.

به دلیل این که عرضه دستگیره خطی به صورت مستقیم و در سراسر کشور بوده شما در هر کجای ایران باشید می توانید این دستگیره ها را برای کابینت های خانه اتان تهیه کنید و سبکی جدید و مدرن به آشپرخانه ببخشید.

همچنین شما می توانید از عرضه عمده این کالاها بهرمند شوید برای استفاده از آن می توانید به درب کارخانه های تولیدی مراجعه کنید و این دستگیره را تهیه نمایید یا می توانید به عرضه کنندگان عمده برای تهیه این محصول مراجعه کنید و با قیمت پایین تر از بازار دستگیره ها را دریافت کنید.

اگر به دنبال عرضه کنندگان عمده هستید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما همراه باشید آن را به شما کمک می‌ کنند که عرضه کنندگان عمده را پیدا کنید و دریافت موفقی داشته باشید.

خرید دستگیره کابینت

خرید دستگیره کابینت عمودی و افقی

توجه داشته باشید خرید دستگیره کابینت عمودی و افقی مستلزم به رعایت نکات قبل از خرید است که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید و این نکات حاوی بررسی استاندارد بودن کالا و بررسی کیفیت سنجی محصول هستند.

اگر قصد خرید این نوع محصول را دارید پیشنهاد می کنیم از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما همراه باشید آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین اگر سوال یا نظری راجع به دستگیره کابینت عمودی و افقی دارید می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما به اشتراک بگذارید ما در همه حال کنار شما هموطنان عزیز هستیم.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت تک پیچ

بازه قیمت دستگیره کابینت تک پیچ در معتبر ترین مراکز خرید

دستگیره کابینت تک پیچ یک نوع دستگیره است که با یک پیچ به کابینت یا …

تلگرام