گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / خرید دستگیره کابینت تک پیچ با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی

خرید دستگیره کابینت تک پیچ با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی

دستگیره های تک پیچ از نمونه دستگیره های پر طرفدار هستند که افرادی که به دکوراسیون و تک تک جزئیات منزل توجه می کنند از خریداران اصلی این محصول هستند.

همان گونه که از نام این دستگیره پیدا است تنها با یک پیچ می توان آن را بر روی مکان دلخواه نصب کرد.

دستگیره کابینت تک پیچ

از دیگر نام های دستگیره ی تک پیچ می توان به دستگیره دکمه ای، تک پایه و غیره اشاره کرد که در بازار با این اسامی می توانید دستگیره ی تک پیچ دلخواه خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

همان گونه که می دانید تنوع و تفاوت جنس در تمامب متریال یافت می شود و دستگیره های تک پیچ میز ار این قاعده مستثنی نیستند.

دستگیره های تک پیچ در انواع متریال تولید می شود و با عنوان دستگیره تک پیچ فلزی، دستگیره تک پیچ سرامیکی و دستگیره تک پیچ پلاستیکی به بازار عرضه می شوند.

از دلایل خرید و انتخاب دستگیره های تک پیچ می توان به نصب و بست راحت و آسان آن ها اشاره کرد.

و در مرحله ی بعد باید ذکر کنیم که تنوع در طرح ها، جنس و مدل و رنگ های این دستگیره ها منجر به اشتیاق هر چه بیشتر خریداران این زمینه شده است.

شاید بگویید که این ویژگی را در همه ی دستگیره های دیگر نیز می توان یافت اما باید به شما بگوییم که دستگیره های تک پیچ یا دکمه ای همچنین همخوانی بالایی را با منزل و دکوراسیون شما ایجاد می کنند.

اما به علت سبک بودن و یا کوچک تر بودن این دستگیره ها نسبت به سایر دستگیره های دیگر برخی فکر می کنند که تنها موارد استفاده از این دستگیره ها در کابینت های طرح ام دی اف باشد اما باید خدمت شما عرض کنیمه این طور نبوده و از دستگیره های تک گیچ می توان در کاربرد های متعددی نظیر انواع کابینت ها در سبک های متفاوت، انواع میز های توالت و آرایشی، سرویس های خواب، انواع میز های تلویزیون، کنسول های دکوری و کشو ها استفاده کرد.

در ادامه انواع مختلف دستگیره های تک پیچ را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر در زمینه ای برای شما مشکل و یا سوالی پیش آمد کارشناسان ما قادر به پاسخگویی در هر ساعتی از شبانه روز خواهند بود.

خرید دستگیره کابینت تک پیچ

عرضه عمده دستگیره کابینت تک پیچ

از مواردی که در بازسازی و تغییر دکوراسیون به آن ها توجه می شود عوص کردن کابینت ها و دستگیره های آن ها است.

در این گونه موارد می توانید از دستگیره های تک پیچ بهره بگیرید و به راحتی طرح دلخواه خود را پیدا کنید.

همچنین دستگیره های تک پیچ علاوه بر تنوع بالای خود قیمت مناسب تری نیز نسبت به سایر دستگیره های موجود در بازار دارند.

حتی برای اثبات تنوع باید اشاره کنیم که در برخی موارد در دستگیره های تک پیچ می توان از انواعی از ان ها استفاده کرد که به صورت آویز در می آیند و از ان ها معمولا در بوفه ها استفاده می شود.

در ادامه شما را با برخی از انواع این دستگیره ها اشنا خواهیم کرد.

طرح اول دستگیره تک پیچ قارچی است که استاندارد بوده و دارادی دسته ای پهن تر و بزرگ تر نسبت به پایه خود هست.

دستگیره های تک پیچ قارچی شکل جهت ایجاد یک فضای مینیمال در دکوراسیون به کار برده می شوند و فضای های کلاسیک را به خوبی تحت تاثیر قرار می دهند.

طرح دیگر دستگیره های تک پیچ مربعی شکل هستند که همان طور که نامشان پیدا است به شکل مربع طراحی شده اند و بیشتر برای کابینت هایی با رنگ های جیغ و تند تر به کار می روند جهت اینکه ظاهر ساده شان از شلوغ دیده شدن کابینت جلوگیری می کند.

دستگیره های تک پیچ های گرد نیز ظاهر کروی و گردی دارند و در چندین متریال و طرح متفوات و متنوع هستند.

این نوع دستگیره های تک پیچ نیز بیشتر برای کابینت ها و فضای کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

و در طرح آخر باید به دستگیره های تک پیچ بیضی اشاره کنیم که شباهتی به دستگیره های قارچی شکل دارند اما در فضایی که کشو های بزرگ دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اما توجه داشته باشید که در سایت ما می توانید انواع دیگری از طرح های دستگیره‌ های تک پیچ را مشاهده کنید و اطمینان داشته باشید که می توانید در سایت ما بهترین نوع این دستگیره ها را با مناسب ترین قیمت پیدا کرده و خریداری کنید.

دستگیره کابینت تک پیچ

قیمت دستگیره کابینت تک پیچ

با توجه به تنوع بالای دستگیره های تک پیچ در تمامی موارد اعم از متریال، رنگ و مدل و طرح دستگیره قیمت آن ها از ۱۰ا لی ۶۰ تومان متفاوت است.

لازم به ذکر است که لازم نیست در انتخاب دستگیره های تک پیچ دنبال همرنگی و مطابقت کامل باشید بلکه عمدتا این دستگیره ها در رنگ های متضاد با کابینت ها استفاده می شوند و یا می توانید از رنگ های استیل و برنز آن ها استفاده کنید.

هر چند که نصب این دستگیره ها بسیار اسان و راحت است اما نکاتی را نیز حین نصب دستگیره ها باید رعایت کنید.

توجه داشته باشید که در کشو ها دستگیره های تک پیچ را باید حدود ۱٫۵ سانت بالاتر ازمرکز نصب کنید.

همچنین برای کشو هایی که عرض آن ها بیش از ۶۰ سانتی متر است باید از دو دستگیره تک پیچ استفاده کنید بدین ترتیب که پنل جلویی را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و هر کدام از دستگیره ها را در قسمت داخلی یک سوم ها نصب کنید.

از رنگ بندی های دستگیره های تک پیچ نیز ما در سایت خود اکثر رنگ ها را مانند نسکافه ای، مشکی، زیتونی، سفید، برنز، رزگلد، نقره ای، طلایی، طوسی، رنگ های مات و مشکی مات جای دادیم و به راحتی قدرت انتخاب بالایی دارید.

سایت ما با ارائه انواع مختلفی از بهترین متریال و مواد اولیه ی به کار رفته در دستگیره ها و طرح های متنوع در طیف رنگی بالا به شما خدمات مناسبی را ارائه می دهد و به راحتی می توانید خرید دلخواه خود را با مشاهده سایت ما انجام دهید.

امیدواریم که این مطلب برای شما کافی بوده باشد تا بتوانید دستگیره ی مناسب خود را انتخاب کنید و آن را از سایت ما خریداری کنید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره تک پیچ کریستالی

انواع دستگیره کابینت تک پیچ کریستالی با قیمت مناسب

دستگیره های کریستالی بسیار زیبا و جذاب – مناسب انواع کابینت دستگیره های کابینت تک …

تلگرام