گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / خرید دستگیره کابینت ناندل با بهترین قیمت

خرید دستگیره کابینت ناندل با بهترین قیمت

آشپزخانه شما یکی از عناصر مهم در خانه می باشد و به عنوان یکی از مرکزی ترین بخش های خانه همه برای صرف غذا در آن جمع می‌ شوند و روزهای خانه با صرف یک صبحانه در کنار خانواده آغاز می شود.

این مهم است که طراحی آشپزخانه تان را جدی بگیرید و محیطی ایجاد کنید که شما و عزیزانتان بتوانید از تمام لحظات خاص آن لذت ببرید.

دستگیره کابینت ها در آشپزخانه اولین نکاتی هستند که می توانند در تغییر ظاهر سهمی بزرگی داشته باشند، دستگیره ها در انواع متنوعی تولید می شوند که یکی از آنها دستگیره کابینت ناندل می باشد.

در ادامه بسیار مهم است که هنگام انتخاب دستگیره نکاتی مانند رنگ، مقرون به صرفه بودن و کشش آسان را جدی بگیرید تا بتوانید سال های طولانی از دستگیره ها استفاده کنید.

قیمت دستگیره ناندل بین ۴۶۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد و این محدوده قیمتی ممکن است کاهش یا افزایش پیدا کند از این جهت نمی توان به طور ثابت گفت که چه قیمتی دارند و همچنين به دلیل بالا و پایین شدن قیمت ها نمی توان هیچ قیمت ثابتی بیان کرد.

اگر قصد خرید دستگیره کابینت ناندل با بهترین قیمت را داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

زیرا ما به معرفی کامل دستگیره کابینت ناندل و نحوه ثبت سفارش آن پرداخته‌ایم پس همراه ما باشید.

دستگیره کابینت ناندل

معرفی دستگیره کابینت ناندل

در بازار خرید و فروش دستگیره های کابینت انواع مختلفی از دستگیره کابینت وجود دارد که هنگام انتخاب آنها اغلب دست کم گرفته می شوند.

حقیقت این است که دستگیره های کابینت نقاط قوت هر آشپزخانه‌ای هستند و می توانند به راحتی ظاهر و رنگ آشپزخانه اتان را تغییر دهند.

در ادامه مشخص کرده‌ایم که چه نکاتی را هنگام انتخاب دستگیره کابینت (ناندل) رعایت کنید پس دقت در آنها لازم بوده و توجه بیشتر به‌ شما کمک می کند که کالای بهتری را خریداری کنید:

کیفیت در هر زمان

دستگیره کابینت بعد از نصب به روی کابینت به یک اسباب کار تبدیل خواهد شد و کارهای روزمره را با آنها انجام می دهید پس ضروری است که راحت و بادوام باشند و اساساً آنچه را که پرداخت می کنید، دریافت می کنید.

راحتی در مقابل عملکرد

هنگام انتخاب دستگیره کابینت به روی محصول با کیفیت، طراحی مدرن و ارگونومیک سرمایه گذاری کنید هیچ چیزی نمی تواند بدتر از این باشد که دستگیره کابینت غیر عملی بوده ولی ظاهری زیبا دارد.

این دستگیره باید هم ظاهری زیبا و مدرن و هم راحتی و عملکرد داشته باشند.

عملکرد باز و بسته کردن کابینت ها با دستگیره ها انجام می شود و هر دستگیره‌ای که انتخاب می کنید باید به راحتی گرفته شود، اطمینان حاصل کنید که دستان شما به راحتی در اطراف یا داخل دسته هایی که انتخاب می کنید قرار می گیرند.

خرید دستگیره کابینت ناندل

اگر دستگیره های کابینت هایتان را هنوز انتخاب نکرده اید عجله نکنید و قبل از انتخاب راحتی و زیبایی را در نظر داشته باشید و به خوبی بین مدل دستگیره ها بچرخید و طرحی را بپسندید که با کابینت های شما همگام باشند و نکته بسیار مهم این است به یاد داشته باشید که همیشه به عملکرد بیش از فرم فکر کنید

اغلب این سوال مطرح می شود که چه نوع دستگیره‌ای را انتخاب کنید و این تصمیم می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد فضای شما داشته باشدکه هیچ جواب درست و غلطی وجود ندارد.

دستگیره های کششی مانند دستگیره ناندل ظاهری لوکس هستند و فرصتی را برای این بیانیه می دهند که استفاده از آن همچنان آسان است.

در انتخاب دستگیره برای کابینت آشپزخانه خود باید به معیارهایی مانند ماندگاری، اثرانگشت نماندن و مناسب بودن برای دکوراسیون آشپزخانه خود توجه کنید.

انتخاب نامناسب دستگیره های کابینت آشپزخانه می تواند روی دکوراسیون کابینت آشپزخانه شما تاثیر بگذارد و باعث نمایان شدن تصاویر بد شود.

از آنجایی که ما دائماً با کابینت آشپزخانه در ارتباط هستیم، دوام و کیفیت بسیار مهم است، دستگیره های کابینت باید طوری باشند که شما با آنها راحت باشید.

در واقع یکی از دستگیره هایی که با آنها می توانید احساس راحتی کنید دستگیره های ناندل می باشند، این محصولات ساخت کشور چین هستند که دارای کیفیت و تنوع زیادی هستند و باید بتوانید اصل و بدل آنها را تشخیص دهید.

شاید برایتان جالب باشد که با انواع دستگیره های کابینت آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگیره های چینی

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم محصولاتی مانند ناندل چینی هستند و سال های زیادی می باشد که این نوع برندها به کشور صادر می شوند.

دستگیره کابینت چینی از محبوب ترین مدل های دستگیره کابینت آشپزخانه مخصوصا خانم های خانه دار با کابینت های رنگ روشن است که هم از نظر ظاهری زیبا هستند و هم با مواد مرغوب خود برای استفاده راحت مناسب هستند.

دستگیره های مدرن

این مدل دستگیره ها برای آشپزخانه ها با طراحی مدرن و امروزی استفاده می شوند و همچنین تنوع زیاد آنها باعث شده که به عنوان پرفروش ترین محصولات معرفی شوند.

کابینت های آشپزخانه که به زندگی روزمره انرژی می بخشند و دارای سبک زیبا هستند، معرف فضایی گرم و شیک به آشپزخانه هدیه می کنند.

اگرچه به نظر می رسد دکوراسیونی که سفید بر آن غالب است در استفاده با مشکل مواجه است، تغییرات کوچک در دستگیره ها باعث ایجاد تفاوت در فضای نشیمن می شود.

قیمت دستگیره کابینت ناندل

عرضه عمده دستگیره کابینت ناندل

دستگیره کابینت ناندل از مدل های چینی بوده که در رنگ های متنوعی در بازار خرید و فروش یافت می شود این محصولات ساخت کشور چین بوده و به تمام نقاط ایران عرضه می شوند.

از دیگر نکات مثبت این واردات می توان به عمده بودن آنها اشاره کرد که همین موضوع باعث می شود قیمت تمام دستگیره ها پایین بیاید و هزینه های اضافی به طور کامل حذف شوند.

ثبت سفارش خرید دستگیره کابینت ناندل

اگر قصد ثبت سفارش و خرید دستگیره کابینت ناندل را داشته باشید می توانید از طریق شماره های زیر همراه مجموعه ما باشید، کارشناسان و مشاوران کاربلد با شما کمک می کنند که بتوانید بهترین ها را تجربه کنید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دستگیره کابینت سفید مناسب برای کابینت نئوکلاسیک

انواع دستگیره کابینت مختص کابینت نئوکلاسیک دستگیره کابینت سفید، یک انتخاب مناسب برای کابینت‌های نئوکلاسیک …

تلگرام