گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / مرکز خرید دستگیره کابینت انزو با بهترین کیفیت

مرکز خرید دستگیره کابینت انزو با بهترین کیفیت

اگر به دنبال یک مرکز خرید دستگیره کابینت انزو معتبر هستید پیشنهاد ما به شما این سایت است بهترین و با کیفیت ترین محصول را به صورت فروش آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهد.

کابینت با طرح انزو دارای درب های برجسته و به رنگ سفید پولیشی در بازار موجود هستند، که برای آشپزخانه های سبک کلاسیک یک گزینه ایده آل محسوب می      شوند.

این طرح برای اولین بار توسط ایتالیایی ها طراحی و ایجاد شد و به همین دلیل به نام ایتالیایی انزو شناخته می شود.

انزو را می توان گفت که یکی از نام های مطرح و برند معروف کابینت در ایران بشمار آورد که عمدتا در جدیدترین طرح و سبک ها کابینت موجود در بازار را تولید و به بازار با نازل ترین قیمت عرضه می کنند.

امروزه بیشتر تولید کنندگان در عرصه کابینت سازی طرح انزو را مورد استفاده و اجرا قرار می دهند.

در طرح کابینت های انزو درب کابینت به صورت برجسته است.

در تهیه کابینت انزو از ام دی آف مرغوب و درجه یک با بهترین متریال برای ساخت آن بکار گفته می شود و درب کابینت های این طرح تقریبا به اندازه ۳۲سانتی متر ضخامت دارند و برجستگی های روی درب کابینت توسط دستگاه فرز ایجاد می شود.

رنگ آمیزی کابینت پولیشی به صورت براق مانند است می توان گفت که شیوه ای گران قیمت و پرهزینه است ولی بسیار شیک و لوکس است.

این مدل کابینت در دسته کابینت های لوکس و لاکچری سنتی ایران بشمار می رود.

این دسته کابین از ضخامت بسیار ایده آل و مناسبی برخوردار است و مزیت ابزار خوری آن و رنگ پلیسی آن سبب شده که قیمت بیشتری داشته باشد و به همین دلیل تولید کنندگان طرح هایی نزدیک به این سبک با نرخ پایین تری طراحی و تولید می کنند.

دستگیره انزو

معرفی دستگیره کابینت انزو

در ادامه مطالب این سایت به معرفی دستگیره کابینت انزو بیشتر خواهید پرداخت با ما تا آخر سایت همراه باشید.

می توان گفت که تنها رنگ مورد استفاده در کابینت های انزو رنگ پولیشی است.

بافت رنگ این کابینت ها بسیار متفاوت است و می توان گفت که رنگ پولیشی این کابینت ها حاصل ده مرحله رنگ آمیزی و نمد زنی است که این رنگ براق و جذاب را در این نوع کابینت ایجاد می کند.

همینطور می توان به صراحت گفت که در رنگ آمیزی این کابینت ها از رنگ های پلی استر و پلی اورتان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ پلی اورتان دارای خاصیت ضد آب است و از نظر قیمت هم نرخ بیشتری در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار برخوردار است و رنگ های پلی استر در دسته رنگ های معمولی دسته بندی می شود.

می توان گفت که انزو نام برندی است که در واقع خود بخشی از تولید خط کابینت است و در زمینه مختلف کابینت و مبلمان و دکور مشغول فعالیت هستند.

منظور از اسم برند انزو در زمینه تولید کابینت شرکت خاصی با این نام وجود خارجی ندارد و در اصل می توان گفت که یه نام در بین مردم و شرکت های کابینت ساز داخل کشور که کابینت هایی مشابح به برند انزو تولید می کنند.

دستگیره کابینت انزو

خرید دستگیره کابینت انزو

برای خرید دستگیره کابینت های انزو کافیست وارد این سایت شده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار ارزان و استثنایی خریداری نمایید.

می توان گفت که کابینت انزو نوعی از دستگیره های مدرن کابینت موجود در بازار می باشد که از جلوه ای خاص برخوردار است.

دستگیره کابینت انزو دارای نمای براق و تلفیقی از طرح های براق مانند ممبران را در بر می گیرد.

همانطور که می دانید دستگیره های کابینت انزو دارای نمای مدرن و کلاسیک وکیوم هستند که در ادامه به تفاوت های اصلی آن می پردازیم.

عنوانی که در صنعت تولید کابینت در کشور بکار گرفته می شود  به هیچ وجه نشان دهنده واقعیت اصلی آن نمی باشد.

یکی از مواد بسیار مهم و قابل توجه در تولید دستگیره کابینت انزو کیفیت در رنگ بکار رفته در آن بستگی دارد و علاوه بر آن وجود یک کارگاه رنگ متخصص در این زمینه امری مهم بشمار می رود.

همینطور استفاده از یراق آلات با کیفیت بسیار بالا ورق های جنس ام دی آف مرغوب نیز می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و طراحی دستگیره کابینت انزو و نرخ قیمت نهایی و خرید آن در بازار بستگی دارد.

از دیگر ویژگی های بارز این دستگیره کابینت ها می توان به بدنه ام دی آف آن اشاره کرد و سبک آن و یراق و کیفیت جنس دستگیره و در زمان تولید و رنگ آمیزی آن از دو نوع رنگ پلی اورتان و پلی استر استفاده می شود.

خرید دستگیره کابینت انزو

قیمت خرید دستگیره کابینت انزو

برای اطلاع از قیمت خرید دستگیره کابینت انزو و بازه قیمتی و لیست قیمت به روز آن کافیست با مشاوران مجموعه به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید پاسخگو شما عزیزان هستند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

امروزه دستگیره کابینت انزو در کشور از استقبال بالایی برخوردار بوده است.

بطوری که می توان گفت شرکت های زیادی در کشور قادر به تولید دستگیره کابینت انزو نیستند.

زیرا برای تولید آن  نیاز به دستگاه های صنعتی و مدرن با متریال مصرفی بسیار استاندارد و یا کیفیت با نازل ترین قیمت در محیط کارگاهی تولید و به متقاضیان عرضه می شود.

دستگیره های کابینت انزو از نظر شکل ظاهری و طراحی شباهت فراوانی با یکدیگر دارند و از نظر کیفیت و ماندگاری بسیار با دیگر جنس های موجود در بازار متفاوت هستند.

بطور کلی قیمت دستگیره های انزو برای خرید به قسمت رنگ آن بستگی دارد و رنگ این دستگیره ها به دلیل خاص بودن رنگ آن کمی گران قیمت هستند.

بهترین نوع رنگ در تولید دستگیره های کابینت انزو را می توان به رنگ پلی اورتان اشاره کرد که دارای رنگ براق و از جلوه ای زیبا برخوردار است ولی استفاده از رنگ پلی استر که رنگ آمیزی باعث کاهش قیمت در نرخ عرصه این محصول می شود.

با توجه به تمام دلایل قیمت کلی این محصول دستگیره براساس کیفیت و جنس محصول قیمت‌گذاری می شود.

می توان گفت که عوامل مانند نوع یراق روی دستگیره رابطه مستقیم با قیمت آن دارد سپس نحوه ی طراحی بسیار بر قیمت آن تاثیر دارد.

برای اطلاع از قیمت بروز و لیست قیمت این محصول کافیست بطور مستقیم با شماره های کارشناسان این مجموعه موجود در سایت تماس برقرار کنید پاسخگو شما کاربران گرامی هستند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام