گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت دستگیره میله ای کابینت + مشخصات کامل

قیمت دستگیره میله ای کابینت + مشخصات کامل

دستگیره های میله ای یکی دیگر از انواع دستگیره کابینت هستند که در طرح و جنس های مختلفی تولید می شوند و بسته به شرایط می توانید یکی از مدل های آنها را برای کابینت های خود بپسندید.

این دستگیره ها با نام دستگیره خطی نیز شناخته می  شوند که از مدل های دو پیچ بوده و برای هر سطوحی مناسب هستند البته دستگیره کابینت ها سلیقه ای انتخاب می شوند.

هنگامی که دستگیره های میله ای را انتخاب می کنید علاوه بر زیبایی باید کاربردی باشند به طور که در آن احساس راحتی کنید و مطابق اندازه دستانتان  باشند.

در واقع دستگیره کابینت به شما در باز و بسته شدن کابینت ها به خصوص کابینت های سنگین کمک می کند و شما به راحتی می توانید آنها را توسط دستگیره ها باز و بسته کنید.

در ادامه قصد داریم به معرفی کامل دستگیره های میله ای و قیمت خرید آنها بپردازیم از شما دعوت می کنیم تا پایان مطالب همراه امان باشید.

دستکیره کابینت الماسی

دستگیره میله ای کابینت

هنگام انتخاب دستگیره کابینت میله ای یا هر دستگیره دیگری این انتخاب دست کم گرفته می شود و حقیقت این است که دستگیره ها نقش مهمی در باز و بسته شدن کابینت ها، تغییر دکوراسیون داخلی وغیره دارند.

این تکه های کوچک به راحتی می توانند ظاهر و سبک  آشپزخانه اتان را تغییر دهند و در ادامه این راهنما برای انتخاب بهترین دستگیره کابینت برای خانه شما گردآوری شده است.

دستگیره کابینت یک راه حل ساده و مستقیم برای نصب است که به کمک آن ها می توانید به راحتی درهای کابینت را باز و بسته کنید اگر سلیقه یا سبک شما در طول زمان تغییر کرد می توانید آنها را تعویض کنید.

همچنین بسیار مهم است که برای نصب آنها از نصاب هایی کمک بگیرید که از چرخش دستگیره ها جلوگیری می کنند و همچنین به صورت ثابت نصب می شوند .

مهمترین زیبای دستگیره ها باید در دستان شما راحت باشند زیرا آنها را به مدت طولانی استفاده خواهید کرد و شما از دستگیره های میله ای می توانید برای در و کشوهای کابینت ها استفاده کنید.

دستگیره های میله ای احتمال خراش دادن لباس را کاهش می دهند و هیچ مشکلی نداشته و ظاهر آنها با نمایه صاف و منحنی هستند که با توجه به سلیقه می توانید آنها را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که کشوها و کابینت های لمسی یا فشاری برای باز کردن ممکن است شیک به نظر برسند، اما مسائلی را باید در نظر بگیرید.

کشوها یا کمدها وقتی برای تهیه غذا یا پختن به آنها تکیه می دهید، می توانند باز شوند همچنین باید آنها را با دقت فشار دهید تا بسته شوند، که می تواند تلاش بیشتری نسبت به فشار دادن دستی یک کشو باشد.

در کابینت هایی که دستگیره ندارند، باز و بسته شدن یسیار سخت خواهد بود و باعث می شود که اثر انگشت روی آن بماند و این موضوع در رنگ های تیره بسیار آشکار تر خواهد بود.

خرید دستگیره کابینت الماسی

اگر شما کابینت هایی دارید که بدون قاب یا روکش هستند نیاز دست که برای باز و بسته کردن درب ها از دستگیره های میله ای استفاده کنید تا انگشتان شما به راحتی بتواند نیرو را برای باز و بسته کردن درها وارد کنند.

این دستگیره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که می توانند صفر تا صد طراحی آشپزخانه اتان را تغییر دهند بنابراین چگونه انتخاب خود را انجام می دهید؟ اگر در حال بازسازی یا ساختن جدید هستید سعی کنید دستگیره ها را آخر انتخاب کنید.

زمانی که برای انتخاب دستگیره تصمیم بگیرید باید بین زیبایی و عملکرد تعادل برقرار کنید زیرا این دو ویژگی نقطه مقابل هم هستند.

هنگامی که دستگیره کابینت زیبا باشد و کارایی نداشته باشد نمی تواند نیاز مشتری را برطرف کند حال هنگامی که دستگیره کارایی دارد و زیبا نیست می تواند مشتریان  را دلزده کند.

از همین جهت است که گفته می شود بین زیبایی و عملکرد تعادل برقرار کنید و در آخر از خرید خود پشیمان نشوید.

به طور کلی دستگیره های میله ای به دو صورت عمودی و افقی روی کابینت ها نصب می شوند که در باز و بسته شدن در و کشوها به شما کمک می کنند.

در آشپزخانه های امروزی می  توانید دستگیره ها را به صورت افقی برای درها نصب کنید که ظاهری جذاب و امروزی به کابینت ها دهد .

بدون این که به سبک آشپزخانه خود توجه کنید باید بدانید دستگیره ای که انتخاب می کنید چقدر پی تواند در آشپزخانه شما کاربردی باشد و می خواهید آنها به چه صورت روی درها و کشوها نصب شوند.

دستگیره ها با یک پیچ از طریق یک نقطه ورودی متمرکز روی در یا کشو نصب می شوند.

این دستگیره های فلزی توسط دو پیچ روی در و کشو نصب می شوند و قبل از نصب آنها باید از جای دستگیره ها مطمئن شوید که در مکان دلخواه شما نصب می شوند.

نوع قرار گیری دستگیره ها به طراحی و سبک کابینت هایتان بستگی دارد و باید به نحوه ای قرار بگیرند که جذاب و منحصر بفرد باشند و باید در انتخاب خود دقت کنید.

قیمت خرید دستگیره کابینت

خرید دستگیره میله ای کابینت

دستگیره کابینت میله ای جزو دستگیره های پر مصرف است که امروزه در بیشتر کابینت های آشپزخانه کاربرد دارند و همچین کاربرد آنها بیشتر از دستگیره های دیگر است.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما همراه شد آنها به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید همچنین از طریق شماره های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگیره میله ای کابینت

این دستگیره های کابینت همچنین بسیار کاربردی و ویژگی زیادی دارند آنها به راحتی زنگ نمی زنند و خراب نمی شوند چون برای مدت طولانی توسط افراد استفاده خواهند شد.

به طور کلی قیمت این کالاها از ۷٫۰۰۰ تومان شروع می شوند و تا ۴۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت دارند و ممکن است این بازه قیمتی بنا بر شرایط مختلف تغییر کنند.

اگر قصد دارید این کالاها را تهیه کنید می توانید با ما از طریق شماره های زیر همراه باشید و همچنین می توانید نظر یا پیشنهادهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام