گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / قیمت دستگیره کابینت استیل در بازار چقدر است؟

قیمت دستگیره کابینت استیل در بازار چقدر است؟

فلز استیل همیشه متریالی با کیفیت بوده که طول عمر بیشتری نسبت به سایر متریال ها داشته است از این رو در سازه هایی مثل درب، دستگیره های کابینت آشپزخانه و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد‌.

اکثر برندهای دستگیره آشپزخانه چینی هستند و بعد از آن برند های ایرانی مناسب و کاربردی می باشند که نسبت به برندهای خارجی قیمت مناسب تری دارند و شما می توانید با نگاه کردن به آخرین لیست قیمت در سایت از آخرین بروزرسانی و قیمت ها آگاهی داشته باشید.

به دلیل اینکه در آشپزخانه از مواد شوینده استفاده می شود کابینت و دستگیره های آن با آب و رطوبت برخورد دارند از این رو متریال استفاده شده در آنها باید به گونه‌ای باشد که با این رطوبت و آب و سازگاری داشته باشد که در دستگیره های استیل این ویژگی به خوبی برقرار می باشد.

دستگیره برای کابینت هر آشپزخانه ای ضروی خواهد بود چون به شما امکان دسترسی سریع و آسان را در هنگام باز کردن در کشو و یا کابینت‌ ها می دهد این محصولات طیف وسیعی از سبک های مستطیلی، میله‌ای، حلقه‌ای و قوس دار در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت دستگیره کابینت استیل

باید توجه کنید که سبک آشپزخانه شما به چه صورت است و به عنوان مثال در یک‌ آشپزخانه با تم کلاسیک از دستگیره هایی استفاده می شود که طیف رنگی و سبک کلاسیکی داشته باشند، برای چسبندگی بهتر ممکن است دسته‌ای عریض تر و محکم تر روی کابینت های سنگین ترجیح دهید.

چرا کابینت آشپزخانه باید دستگیره داشته باشد؟

قبول دارید که استفاده از دستگیره تاثیر مستقیم به روی عملکرد کابینت دارد؟ اما تنها در نظر داشتن کارایی به تنهایی کافی نخواهد بود چون برای پاسخ کامل به این سوال بابو طراحی کابینت را هم در نظر گرفت که هماهنگی دستگیره ها در کابینت ها و کشو ها ترکیبی عالی و چشم نواز ایجاد  کند.

دستگیره کابینت عاملی است که زیبایی کابینت را دو چندان می کند پس باید در انتخاب طراحی و اندازه آن بسیار دقت کنید، بهتر است اندازه دستگیره را مطابق سبک و آناتومی کابینت خود انتخاب کنید تا با آن راحت باشید. ببینید دسته ها خیلی بزرگ یا کوچک نیستند و به راحتی می توان آنها را کشید و باز کرد یا نه؟ با در نظر گرفتن این موارد، روند جستجو برای شما آسان تر می شود.

کابینت های به رنگ سفید یکی از محبوب‌ ترین کابینت ها هستند که برای انتخاب رنگ دکوراسيون آشپزخانه همیشه در انتخاب های اول قرار می گیرند، اگر وارد آشپزخانه های متنوعی شوید اولین رنگی که به چشم شما می خورد رنگ سفید خواهد بود.

برای بیشتر بانوان و آقایان این سوال پیش می آید که چه دستگیره ای برای کابینت های سفید انتخاب کنیم؟ تنوع دستگیره های کابینت بسیار بالا است و یکی از بهترین رنگ ها استیل خواهد بود و همچنین استفاده از رنگ های مشکی، برنزی یا طلایی زیبایی کابینت ها را دو چندان می کند.

خرید دستگیره کابینت

انواع دستگیره کابینت استیل

دستگیره های کابینت می تواند در نمونه های پلاستیکی فلزی چوبی و غیره تولید شود یکی از بهترین و مقاوم ترین آنها نمونه استیل می باشد وقتی دستگیره کابینت خریداری می کنید حتما به نکات قبل از خرید توجه کنید تا از مشخصات فنی، ویژگی های ظاهری و جنس بدنه دستگیره اطمینان خاطر داشته باشید و بعد از به دست آوردن اطلاعات کامل میتوانید خرید بهینه ای داشته باشید.

دستگیره های استیل تنوع بالایی دارند و در نمونه های مختلفی عرضه می شوند، کابینت هایی که کشوهای بزرگ و عریض دارند از دسته های مستطیلی استیل استفاده می کنند تا هنگام کشیدن دستگیره هدایت نیروی مکانیکی به سمت جلو با قدرت بیشتری انجام می شود.

استفاده از دستگیره های استیل در کابینت ها درخشندگی و جلای زیبا را به کابینت هدیه می دهد، ساخت دستگیره های کابینت در تنوع و رنگ های زیادی تولید می شود که شامل رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، طوسی، زیتونی، مشکی و غیره می باشند.

دستگیره های استیل با ظاهرهای مستطیلی، استیل براق و غیره تولید می شوند و تمام مشتریان بر حسب سلیقه خود دستگیره استیلی انتخاب می کنند.

اندازه دستگیره همانطور که گفته شد می تواند به زیبایی کابینت بیفزاید و تاثیر قابل توجهی روی دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد و حتما بادوام و خوش ساخت باشد شما می توانید برای کابینت آشپزخانه خود از دستگیره های مدرن، کلاسیک، سرامیکی، توکار یا مخفی استفاده کنید که از جنس استیل هستند و زیبایی کابینت های شما را چند برابر می‌ کنند.

برای اینکه آشپزخانه بی روح و سرد نباشد باید از کابینت و دستگیره های زیبا در رنگ های متناسب استفاده کنید دستگیره ها باعث باز و بسته شدن راحت کابینت ها و کشو ها می شوند همینطور دردسر کمتری خواهند داشت این نوع محصولات یک سری اکسسوری‌ آشپزخانه به حساب می آیند و جنبه تزئینی دارند و روی زیبایی محیط تاثیر می گذارند.

دستگیره کابینت استیل

خرید و ثبت سفارش دستگیره کابینت استیل

در نهایت این انتخاب شماست، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام دسته را خریداری کنید فقط تمام موارد بالا را در نظر بگیرید و برای انتخاب خود وقت بگذارید.

پیروی از نکات قبل خرید به شما کمک میکند که تصمیم هوشمندانه بگیرید و دستگیره منحصر به فردی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی آشپزخانه شما همگام است همچنین با توجه به نکات داخل مقاله می توانید با دید باز انتخاب کنید.

در صورت داشتن سوال بیشتر در مورد کابینت و انتخاب دستگیره می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود اقدام نمایید کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان هستند.

از شما دعوت می کنیم برای انتخاب دستگیره آشپزخانه با مجموعه ما همراه باشید تا بتوانید انتخابی زیبا و دقیق برای آشپزخانه خود داشته باشید همچنین مشاوران ما در این زمینه همراه شما خواهند بود اطلاعات لازم و قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید و می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام