گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / لولا / قیمت لولا گازور ساده توکار ایرانی

قیمت لولا گازور ساده توکار ایرانی

قیمت لولا گازور ساده توکار را در شهرهای مختلف ایران می توان در سایت های اینترنتی جستجو کرد. زیرا در این فضا شرکت های زیادی هستند که ارائه محصول دارند. آخرین قیمت این محصول مربوط به ۲۷ آبانماه ۹۷ در ادامه قابل مشاهده میباشد:

لولا گازور ساده توکار

لولا گازور با توجه به طراحی و نوع ساختار انواع متنوع ای داشته که کاربرد آنها برای سازه های چوبی هدفمند تر می کند. شاید در گذشته تنوع زیادی از این لولاها وجود نداشته، اما امروزه تولید کننده ها محصولاتی را به بازار عرضه می دارند که می توان تخصصی تر آنها را تهیه کرد.

این تنوع می تواند برای خریداران اهمیت داشته و تولیدات بهتری را به بازار عرضه دارند. لذا به منظور کاربرد بهتر لولاها اهداف خود را مشخص تر می کنند.

لولا گازور ساده توکار

قیمت لولا گازور ساده توکار

نوع ساده لولا گازور همیشه کاربرد خوبی در سازه هایی مانند کابینت دارند. زیرا هم قیمت مناسبی داشته و هم مکانیزم آنها به گونه ای ست که برای اغلب درب ها بکار گرفته می شوند.

به دلیل نواسانات بازار، قیمت به روز به صورت تلفنی ارائه میگردد. لطفا تماس بگیرید : ۰۹۱۲۲۸۶۹۰۶۶

هر چقدر لولاها با قیمت مناسبتر خریداری گردند، کاربرد آنها در کاهش هزینه های تولید بهتر خواهد بود. زیرا لولا از یراق مهم بشمار رفته و باید به خوبی مورد استفاده واقع شود.

لولا گازور ساده توکار

لولا گازور ساده توکار

نوع توکار لولا گازور ساده امروزه برای درب کابینت استفاده زیادی دارد. زیرا هم کیفیت خوبی داشته و هم هنگام نصب زیبایی ظاهری را حفظ می کند. لذا در ایران می توان فروش انواع لولا گازور توکار را به صورت ساده و آرام بند شاهد بود.
به طور کلی زمانی که درب کابینت داخل محوطه کابینت نصب شده و سطح آن با لبه های بدنه کابینت همسطح باشد، نیازمند استفاده از نوع خاصی از لولا گازور میباشد که تحت عنوان لولا گازور ساده توکار شناخته میشود.

لولا گازور ساده توکار

لولا گازور ساده توکار

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

لولا گازور ترکی

انواع لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی ، همواره با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار یراق آلات مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام