گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / دستگیره کابینت اَشکی + قیمت خرید فروش

دستگیره کابینت اَشکی + قیمت خرید فروش

دستگیره کابینت به ابزاری گفته می‌ شود که برای باز و بسته کردن در و کشوهای کابینت استفاده می شوند.

این دستگیره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها آنها با طراحی خاصی به دست مشتریان می رسند.

یکی از مدل های این دستگیره می‌ تواند حالت اَشکی باشد که در بعضی از فرم های آنها یک نگین در وسط دستگیره وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند.

به اصطلاح دستگیره به حالتی گفته می شود که از آن برای کشش در یا کشوها استفاده می کنند‌.

در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگیره کابینت اَشکی و نحوه خرید و فروش آن بپردازیم از شما دعوت می کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید و از اطلاعات مفید مقاله استفاده کنید.

دستگیره کابینت اَشکی

دستگیره کابینت اَشکی

همانطور که گفته شد دستگیره های کابینت اَشکی قطعاتی هستند که علاوه بر زیبایی برای باز و بسته کردن درب های کابینت کاربردی می باشند.

در صورتی که این قطعات نباشند می تواند کار کردن با کابینت های آشپزخانه را دشوار کند.

اگر در آشپزخانه خود جای دستگیره های کابینت خالی است بهتر است از همین اکنون اقدام کنید و آنها را تهیه نمایید.

عد از اینکه آنها را روی کابینت های خود نصب کردید متوجه‌ خواهید شد که چقدر وجود آنها در روتین آشپزخانه ضروری و مهم است.

نکته‌ای که در دستگیره کابینت ها وجود دارد این است که کار کردن با آنها برای شما راحت باشد.

در واقع نحوه گرفتن دستگیره در کاربردی بودن آن نقش مهمی دارد و این دستگیره ها باید طوری طراحی شوند که دستان مختلف بتوانند در آنها قرار گیرند.

دستگیره های کابینت اَشکی در آشپزخانه بسیار مهم هستند زیرا عملکرد و زیبایی آنها در درب و کشوهای کابینت ها امر حیاتی بوده و در عین زیبایی به شما کمک می کنند که در کمترین زمان ممکن به ابزار خود در آشپزخانه دسترسی داشته باشید.

کار کردن با کابینت های لمسی یا فشاری کمی دشوارتر خواهد بود به این دلیل که بعد از چند بار مصرف کردن ممکن است به راحتی باز نشوند و یا اگر دچار مشکلی کوچک شوند باید درست کردن آنها را به افراد خبره بسپارید‌.

اما با وجود دستگیره های کابینت این مشکلات یه کمترین حد ممکن می رسند زیرا شما به راحتی می توانید کابینت‌ های خود را باز و بسته کنید و به راحتی به وسایل مورد نظر دسترسی پیدا کنید از نظر دیگر آنها به عنوان اکسسوری آشپزخانه می توانند زیبایی کابینت های شما را دو چندان کنند.

اگر شما به فکر بازسازی آشپزخانه هستید اولین قدمی که باید بردارید این است که اگر آشپزخانه اتان بدون کابینت است باید طراحی خاصی را برای آن انتخاب کنید سپس نوبت به آن می رسد که برای کابینت های خود دستگیره های متناسبی بپسندید.

دستگیره کابینت

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد دستگیره های اَشکی از مدل های زیبایی هستند که می توانید برای کابینت های خود انتخاب کنید و این نوع دستگیره ها برای آشپزخانه های مدرن بسیار مناسب می باشند.

اگر در حال طراحی آشپزخانه جدیدی هستید یا آشپزخانه موجود را به روز می کنید، می توانید با دستگیره ها و دستگیره های در کابینت آشپزخانه تاثیر بصری فوق العاده ای به آن اضافه کنید.

یکی از بزرگترین تغییرات در طراحی آشپزخانه حول دستگیره های کابینت ها می چرخد که با تغییر آنها ۱۸۰ درجه می توانید ظاهر آشپزخانه را مدرن و شیک کنید و با یکبار امتحان کردن آن ضرر نمی کنید.

این عناصر در ظاهر جزئی به شما فرصتی عالی برای بیان سبک شخصی خود می دهند و کل آشپزخانه را زنده می کنند.

قبل از اینکه در مورد سبک دستگیره‌های کابینت آشپزخانه خود تصمیم بگیرید، باید مشخص کنید که آیا به طراحی کلی آشپزخانه پایبند هستید، کمی به سمت دیگری چرخش می‌کنید یا سعی می‌کنید تضاد سبک متمایز ایجاد کنید.

برای مثال، اگر کابینت‌های آشپزخانه شما دارای طراحی شیک و مدرن هستند، احتمالاً می‌خواهید از دستگیره‌های زاویه‌دار یا دستگیره های اَشکی استفاده کنید که سبک آشپزخانه را منعکس می‌کند.

از سوی دیگر، اگر آشپزخانه شما حس آنتیک دارد، احتمالاً آزادی بیشتری برای کشف طیفی از دستگیره ها و دستگیره های در و بیان سبک شخصی خود خواهید داشت.

اگر کابینت‌ های شما دارای کارهای چوبی پیچیده یا طراحی کاملاً سنتی هستند، ممکن است ترجیح دهید آن را با دستگیره‌ها و دستگیره‌های درب کلاسیک و بی‌طرف نگه دارید.

خرید و فروش دستگیره کابینت اَشکی

این دستگیره های کابینت اَشکی آشپزخانه در تمام ایران خرید و فروش می شوند که شما به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.

با یک جست و جوی ساده در برنامه های جستجوگر می توانید به دنیایی از دستگیره های اَشکی راه پیدا کنید.

همانطور که گفته شد این دستگیره به آشپزخانه شما ظاهری مدرن و آزاد می بخشند که شما می توانید از بین تمام مدل های آنها سبکی را انتخاب کنید که مطابق سلیقه شخصی تان می باشد، به عنوان مثال شخصی دوست دارد سبک نگین‌ شده را برای آشپزخانه خود بپسندد.

به طور کلی دستگیره های اَشکی کابینت در مدل و طرح های مختلفی تولید می شوند که با توجه به اندازه بودجه و سلیقه خودتان می توانید آنها را انتخاب کنید و در دستگیره های کابینت بسیار مهم است که علاوه بر زیبایی مدلی را انتخاب کنید که برای شما راحت و کاربردی باشد که هنگام کار کردن مشکلی ایجاد نکند.

قیمت دستگیره کابینت اَشکی

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی می توانند در قیمت نهایی دستگیره کابینت اَشکی تاثیر داشته باشند و این عوامل هستند که می توانند قیمت را بالا و پایین کنند.

انواع به طور کلی در بازار خرید و فروش کابل دنبال قیمت ثابت نباشید زیرا تمامی محصولات در حج قیمت های مختلفی هستند.

این قیمت ها روزانه بالا و پایین میشود عنوان مثال ممکن است یک جنس دارای قیمت پایین و روز دیگر دارای قیمت بالا باشد و زمانی باید کالای خود را تهیه کنید که به آن احتیاج زیادی دارید.

قیمت دستگیره کابینت اَشکی بین ۱۴۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد و این بازه قیمتی ممکن است بنابر شرایط داخلی بالا و پایین شود به همین دلیل قیمت ثابتی در بازار خرید و فروش ندارد.

برای دریافت قیمت به روز میتوانید با کارشناسان مجموعه ما همراه باشید آنها به شما کمک می‌کند که آخرین به روز رسانی های قیمت‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

جهت ثبت سفارش می توانید از طریق شماره های زیر اقدام کنید مشاوران ما در کنار شما عزیزان هستند که بتوانید بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام