گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / دریافت قیمت روز دستگیره پروفیلی کابینت در بازار داخلی

دریافت قیمت روز دستگیره پروفیلی کابینت در بازار داخلی

دستگیره های پروفیلی از دستگیره هایی هستند که مخفی روی کابینت های زمینی نصب می شوند و این دستگیره ها متنوع هستند، اولین معیاری که روی قیمت دستگیره کابینت تاثیر دارد جنس آن می باشد و دستگیره های پروفیلی مخفی از جنس پروفیل هستند.

این دستگیره ها توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید می شود و از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند بعضی از افراد برای پایین آوردن قیمت این دستگیره ها از ضایعات پروفیل این محصولات را تولید می کنند که طبیعتاً قیمت پایین تری دارد و کیفیت مطلوبی نخواهند داشت.

همانطور که گفته شد تعداد شرکت های تولید کننده بسیار زیاد است که هر کدام از آنها محصولات متفاوتی را عرضه می کنند از جمله بهترین شرکت هایی که می توانید در ایران پیدا کنید شرکت هایی هستند که به نام و در بین مردم شناخته شده هستند.

تنوع دستگیره های پروفیلی بسیار زیاد است و شما می توانید با دنیایی از رنگ رو به رو شوید اما نباید سردرگم شوید بلکه با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه میتوانید مناسبترین دستگیره را انتخاب کنید.

به دلیل بالا و پایین شدن قیمت ها شما نمی توانید قیمت ثابتی را در بازار تولید دستگیره کابینت پیدا کنید بلکه می توانید از طریق سایت های اینترنتی لیست قیمت دستگیره های پروفیلی مراجعه کنید و از آخرین اخبار قیمت مطلع شوید به این صورت می‌توانید قیمت روز دستگیره پروفیلی را دریافت کنید.

خرید دستگیره پروفیلی کابینت

معرفی کامل دستگیره پروفیلی کابینت

دستگیره های پروفیل از اکسسوری های ایده آل آشپزخانه هستند به طور متوازن در بالای کشو ها و درهای کابینت نصب می شوند و ظاهری براق و امروزی دارند بسیاری از سبک ها از طول ۵۰ میلیمتر تا ۵۰۰ میلیمتر متغیر هستند این دستگیره ها با ضخامت ۱۸ تا ۲۰ میلی متر برای در و کشوهای آشپرخانه مناسب هستند.

از ویژگی‌های مهم این نوع دستگیره ها این است که پنهان می شوند و در امتداد لبه در یا کشو قرار می گیرند و با لبه ها هم‌پوشانی دارند فقط به اندازه ای روی درب و کشوها نصب می شوند که به راحتی بتوان آن ها را باز کرد.

از آنجایی که این دستگیره ها به پشت در یا کشو وصل می شوند نیازی به سوراخ کردن کابینت نیست، این مجموعه ها دارای سبک های کلاسیک و مدرن هستند که با رنگ های متنوعی تولید می شوند به راحتی می توانید با ترکیب کابینت ها آن ها را ست کنید و ظاهری منحصر بفرد به آشپرخانه اتان ببخشید.

این دستگیره ها طیف گسترده ای از رنگ های سفید یا مشکی، برنزی یا مسی را در بر می گیرد و هر رنگی که فکرش را کنید در این نوع دستگیره ها موجود است و با گذشت زمان محصولات جدید با تنوع رنگ بالا عرضه می شوند.

بسیاری از افراد ممکن است دستگیره‌های پروفیل را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند البته کابینت های بدون دستگیره زیبا به نظر می رسند اما به دلیل نداشتن دستگیره سطح این کابینت ها به طور قابل توجهی صاف به نظر می رسد و به آشپزخانه حس یکپارچکی زیادی می دهد.

استفاده از این دستگیره ها زیبایی آشپزخانه شما را بیشتر می‌کند و همچنین سطح هموار کابینت ها زیبا تر به نظر می رسد این دستگیره ها منحصر به فرد هستند و به روی درها نصب می شوند شما بدون زحمت در را با نوک انگشت خود باز می کنید همچنین از گیر افتادن لباس در دستگیره های کابینت جلوگیری می شود.

دستگیره پروفیلی

خرید دستگیره پروفیلی کابینت

آیا این را قبول دارید که استفاده از دستگیره تاثیر مستقیمی بر زیبایی و عملکرد کابینت دارد؟ اما در نظر داشتن عملکرد به تنهایی کافی نیست و برای پاسخ به این سوال باید طراحی کابینت منزل خود را در نظر بگیرید برای مثال سلیقه برخی افراد به این صورت است که همه چیز در آشپزخانه یکسان باشد و هماهنگی دستگیره ها در کابینت و کشو ها ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کند.

طول دستگیره های پروفیلی از ۵۰ الی ۵۰۰ میلی متر می باشد و یکی از عواملی مهمی است که نباید از آن غافل شوید، بهترین اندازه دسته را مطابق با سبک و طراحی کابینت خود تعیین کنید و با آن راحت باشید و این دسته ها اندازه های استانداردی دارند که طبق سلیقه هر شخصی انتخاب می شوند.

برای خرید دستگیره پروفیلی کابینت شما می توانید به مجموعه های مختلفی مراجعه کنید و با دنیایی از تنوع رو به رو شوید اما انتخاب منابع معتبر مقداری طاقت‌ فرساست و شما باید مجموعه را انتخاب کنید که محصولات با کیفیت ارائه می دهند.

اگر وقت کافی برای خرید دستگیره کابینت ندارید می توانید به صورت غیرحضوری مراحل خرید را طی کنید و با گذاشتن زمانی کوتاه می توانید در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

ولی اگر وقت کافی برای حضور در محل خرید دارید می توانید به صورت حضوری مراحل را طی کنید و همزمان محصول خود را دریافت کنید ضمناً محصول را به طور تخصصی بررسی کنید که بعد از خرید مشکلاتی مانند تقلبی بودت محصول یا شکستگی در محصول بوجود نیاید.

اگر شما به تعداد زیاد می خواهید این محصول را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم برای خرید کالاهای عمده را انتخاب کنید که با این انتخاب قیمت محصول پایین تر خواهد آمد و همچنین کیفیت بالایی را دریافت می‌کنید پس شما می توانید برای خرید عمده دستگیره کابینت پروفیلی مستقیماً به تولیدکنندگان این محصولات مراجعه کرده و به قیمت تولید این محصول را تهیه کنید همچنین کیفیت این نوع محصولات عالی هستند‌.

دستگیره کابینت

ثبت سفارش دستگیره پروفیلی کابینت

در نهایت از شما دعوت می کنیم برای خرید دستگیره پروفیلی کابینت از مجموعه ما دیدن کنید این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام دستگیره را برای کابینت های خود بگیرید فقط در نظر داشته باشید برای انتخاب درست وقت کافی بگذارید.

پیروی از نکاتی که با شما به اشتراک گذاشته ایم کمکتان می کند تا تصمیمات هوشمندانه ای بگیرید و در آشپزخانه دلخواه خود فعالیت کنید در صورت داشتن سوالات بیشتر در ارتباط با دستگیره های پروفیلی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود اقدام نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان می باشند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره کابینت فلزی

قیمت خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه در مدل های جدید

هزینه خرید دستگیره کابینت فلزی آشپزخانه به شکل زیادی از جنس، طرح و اندازه آن …

تلگرام