گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / ارزان ترین قیمت دستگیره کابینت

ارزان ترین قیمت دستگیره کابینت

ارزان ترین قیمت دستگیره کابینت را میتوان با کیفیت پایین تر و همچنین دوام و استحکام کمتری نسبت به دستگیره های دیگر مشاهده کرد.

قیمت دستگیره کابینت

تاریخچه استفاده از دستگیره کابینت

از روزی که مردم ایران آپارتمان نشین شدند ، شکل و شمایل بسیاری از بخش های منازل بخصوص آشپزخانه ها تغییراتی عمده ای داشت ، این قسمت خانه که تا این زمان مکانی فرعی محسوب می¬شد ، با قرار گرفتن یک میز و چند صندلی بعنوان ناهارخوری تبدیل به جایی دنج برای صرف غذا وحتی دورهم جمع شدن و گپ زدن شد ، به دنبال آن اهل خانه به زیبایی و طراوت آن نیز توجه نشان دادند پس کم کم هرروز آلات و ادواتی که هم کاربردی بودند وهم زیبا به آشپزخانه ها اضافه شد ، با عبورزمان آپارتمان ها کوچکتر شدند و دیوارها کمتر پس آشپزخانه اُپن رویکردی مناسب برای استفاده از فضای اندکی شد که در دسترس معماران بود ، حالا با دید کامل آشپزخانه ها در انظار اهل خانه و مهمانان به زیبایی آن هم بیشتر پرداخته شد .
اینگونه صنعت ساخت کابینت و ابزار ویراق آن تبدیل به صنعتی بزرگ ودیدنی در گوشه گوشه کشور ما شد ، بطوریکه حتی در شهرهای بسیار کوچک نیز صنعتگران و تجار این رشته مشغول فعالیت بوده وافراد بسیاری را تحت پوشش کاری قرارداده است ، البته برندهای خارجی در این میان ساکت نبوده ودست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است .
شاید به آن فکر نکرده باشیم ولی ابزارو یراقی که در این قسمت از خانه استفاده می¬شود به میزان چشمگیری به زییایی آن کمک کرده ویا از آن می¬کاهد ، این مهم بستگی به انتخاب ما دارد .

قیمت دستگیره کابینت

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت قطعة کوچکی که به طرز شگفت انگیزی میتواند به کابینت¬های ما جلوه داده و دکور آن را چشم نوازتر کند جالب است بدانیم این قطعه ظریف در انواع بسیاری تولید می¬شود که باید آن را مناسب با شکل کابینت¬ها انتخاب کرد ، پیشنهاد میکنم از توصیه¬های سازندگان کابینت ویا تولید کنندگان ابزار، یراق آشپزخانه خود را بی¬بهره نگذارید .

قیمت دستگیره کابینت

از انواع دستگیره های کابینت می¬توان به شکل و مدل ، همچنین آلیاژهای استفاده شده درساخت آن¬ها اشاره کرد ، بیشتر این دستگیره¬ها از انواع فلزات تولید می¬شوند مثل برنج ، کروم ، استیل و… ، البته برای به دست آوردن نمایی زیبا بعضاً سرامیک ، چوب ، شیشه ویا پلاستیک هم در کنار فلزات ذکر شده جلوه گری می¬کنند .
ازنظرشکل ظاهری مدل¬هایی که بسیاررایج هستند ازاین قرارند : دستگیره¬های تک پیچ ، دو پیچ ، مخفی ، توکار وشاخه ای ، ولی بطور کلی دستگیره¬ها در سه دسته طبقه بندی می¬شوند.

قیمت دستگیره کابینت

مدل دستگیره

  • کلاسیک و سرامیکی
  • مدرن
  • ـ مدل های فانتزی

انتخاب هریک از این مدل¬ها بستگی به نوع کابینتی دارد که در آشپزخانه کار شده

مواد استفاده شده در ساخت و قیمت دستگیره کابینت

همانطور که گفته شد در ساخت دستگیره ها از آلیاژ فلزات مختلف استفاده شده ولی بیشتر سازندگان معتقدند دستگیره هایی که از جنس برنج هستند به سبب روکشی که دارند دارای کیفیت بهتری بوده و درفضای گرم و مرطوب آشپزخانه دوام بیشتری دارند همچنین این پوشش ضد میکروبی است و از انتشار جرمها جلوگیری میکند.جنس برنز هم خاصیت ضد میکروبی دارد ولی متأسفانه جنس برنج و برنز به علت قیمت بالای آن در ایران چندان موجود نیست . البته استیل ضد زنگ نیز گزینه مناسب دیگری است که بسیار با دوام و محکم است.سرب خشک به همراه آبکاری نیکل هم آلیازهای مناسبی هستند که در دستگیره ها استفاده می¬شود.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره میله ای کابینت

خرید عمده دستگیره میله ای کابینت به قیمت تولیدی + راهنمای خرید

دستگیره میله ای کابینت – زیبا، شیک، ارزان – فروش عمده با کف قیمت در …

تلگرام