گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت / فروش دستگیره کابینت برنزی

فروش دستگیره کابینت برنزی

فروش دستگیره کابینت برنزی توسط شرکت های ایرانی به دلیل کیفیتی که به استانداردهای اروپایی نزدیک است به آسانی صورت میگیرد.
دستگیره کابینت برنزی از نوع دستگیره های کلاسیک بوده و حتی میتوان گفت به دلیل نوع ظرافتی که در این دستگاه به کار رفته است این را با سایرین متمایز کرده است و مورد توجه کسانی که به دنبال تمایز هستند قرار گرفته.

دستگیره کابینت برنزی

موارد استفاده دستگیره کابینت برنزی

  • کمدها
  • کشو
  • سرویس اتاق کودک و خواب

دستگیره کابینت برنزی

راهنمایی استفاده از دستگیره کابینت:

دستگیره های کابینت از نظر زیبایی باید در تضاد با کابینت یا مورد مصرفی باشد و در این صورت است که جلوه و زیبایی خاصی پیدا میکند.
علاوه بر زیبایی باید به نوع و کیفیت و جنس دستگیره کابینت برنزی نیز توجه داشت زیرا دوام و مقاومت یک محصول مهمترین عامل به شمار می آید.
روش های انتخاب دستگیره کابینت:
نکته ای که باید در انتخاب دستگیره توجه داشت این مسئله است که دستگیره ها باید طوری باز شوند که به یکدیگر برخورد نکنند و همچنین به دست آسیبی وارد نکنند.
باید توجه داشت که هر دستگیره را در چه محلی میخواهیم مورد استفاده قرار دهیم زیرا نمیتوان در محیط های مرطوب از دستگیره های فلزی به دلیل زنگ زدن استفاده کرد و بهتر است که از دستگیره هایی با جنس استیل که مقاوم تر هستند استفاده شود.
دستگیره کابینت برنزی معمولا در داخل کشور به دلیل کیفیت بالا و نزدیک بودن به استانداردهای اروپایی تولید میشود و حتی در بسیاری از موارد نیز به کشورهای دیگر صادر می گردد.
کابینت هایی با طرح چوب و منبت کاری شده که طرح کلاسیک به شمار می آیند میتوان از دستگیره کابینت برنزی استفاده کرد تا علاوه بر همخوانی و تناسب بین کابینت و دستگیره دارای مقاومت بالا نیز هستند.

دستگیره کابینت برنزی

روش فروش دستگیره کابینت برنزی

  • فروش در فروشگاه های یراق آلاتی
  • فروش در فروشگاه های لوازم جانبی کابینت سازی
  • فروش به صورت آنلاین و اینترنتی

دلایل استقبال از کابینت ها و دستگیره های کلاسیک

کابینت هایی کلاسیک و با دستگیره برنزی امروزه بیشتر مورد استقبال مردم و خریداران قرار گرفته است زیرا این نوع طراحی یادآور روزهای خوش گذشته و نوستالژی می باشد که حس صمیمت و گرمی را در خانه ایجاد میکند.
دستگیره کابینت برنزی از جنس فلز بوده و دارای روکش برنز ضدزنگ میباشد که البته در بعضی طراحی ها نیز ممکن است که فقط دسته دستگیره برنزی بوده و طرح روی دستگیره از جنس سرامیک نیز باشد که بسیار کلاسیک خواهد بود.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستگیره میله ای کابینت

خرید عمده دستگیره میله ای کابینت به قیمت تولیدی + راهنمای خرید

دستگیره میله ای کابینت – زیبا، شیک، ارزان – فروش عمده با کف قیمت در …

تلگرام