گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / لولا گازور / وارد کننده لولا گازور در کشور

وارد کننده لولا گازور در کشور

شرکت های مختلفی در کشور وارد کننده لولا گازور در کشور هستند که این شرکت ها اغلب از کشورهای مختلفی به خصوص ترکیه و چین این لولا گازورها را وارد کشور میکنند.

وارد کننده لولا گازور

انواع برند لولاگازور

  • جت فرل
  • سارول
  • آلفا

کارایی انواع لولاگازور:

  • لولا گازور معمولی توکار
  • لولا گازور خلاص
  • لولا گازور آرام بند کلیپسی
  • لولا گازور آرام بند توکار
  • لولا گازور آرام بند بدون کلیپس
  • و…

وارد کننده لولا گازور

نوع محصولات وارد کننده لولا گازور در کشور

واردکننده لولاگازور در کشور به دلیل رطوبتی که در برخی مناطق وجود دارد بیشتر از لولا گازورهای استیلی برای وارد کردن به کشور استفاده میکند زیرا لولا گازورهای آهنی ممکن است پس از مدتی در محیط مربوط زنگ بزند و قابلیت استفاده خود را از دست بدهد.

وارد کننده لولا گازور

تاریخچه لولاگازور در کشور

در ابتدا واردکننده های لولا گازور مجبور به وارد کردن آن از کشورهای اروپایی به ایران بودند که این امر سبب میشد با توجه به قیمت بالای آن به عنوان یک کالای لوکس و قیمتی در بازار یراق آلات به آن نگاه میشد.
بالا بودن قیمت ها در ابتدا سبب شد که فقط از مدلهای ساده لولاگازور به جای مدلهای پیچیده آن استفاده شود و به همین دلیل مدل های ساده تر در بین فروشندگان و همچنین واردکنندگان لولاگازور مرسوم شد.
اکثر واردکنندگان لولاگازور به دلیل حفظ برندینگ خود و افزایش فروش با وجود وارد کردن این محصول از چین از جنس های مرغوب استفاده کرده و سبب میشوند که رضایت مشتریان را همواره جلب نمایند که این امر موجب پیشرفت در محصولات صنعتی به خصوص کابینت و یراق آلات آن شده است.
به لولا گازور در ایران لولا کابینت نیز گفته میشود که برای نصب در کابینت استفاده میشود و دارای دو نوع تک مرحله و دو مرحله هستند و در ایران اغلب از تک مرحله ای آن استفاده میشود.
یکی از دلایل محبوبیت لولا گازور استفاده از جنس استیل و مقاوم آن و همچنین آرام بند بودن این محصول می باشد که شایان ذکر است که اگر دارای کیفیت مطلوب نباشد هنگامی را درب کابینت را باز و بسته میکنیم احساس بدی خواهیم داشت.
درجه بازشدگی لولاهای گازور متفاوت هستند ولی عموما از لولاهای گازور با درجه بازشدگی ۹۰ درجه استفاده میشود.
از لولاهای گازور علاوه بر استفاده در کابینت میتوان از آن در کمد و شیشه هم استفاده نمود.
از ویژگی های یک لولای گازور خوب میتوان به وزن لولای گازور، تعداد فنر استفاده شده در لولاهای گازور و همچنین زاویه بسته شدن کابینت اشاره کرد.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

خرید لولا گازور آنلاین

سایت خرید لولا گازور آنلاین

برای خرید لولا گازور آنلاین میتوانید به فروشگاه¬های اینترنتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود …

تلگرام