گروه بازرگانی باویس
سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / لولا / انواع لولا گازور ترکی

انواع لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی ، همواره با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار یراق آلات مواجه شده است. انواع لولا گازور با برندهای مختلف در مراکز معتبر به فروش می رسد.

بخش مهمی از فضای خانه های امروزی به کمدهای دیواری و کابینت های آشپزخانه اختصاص دارد. به خصوص از زمانی که آشپزخانه های ایرانی به شکل اپن و باز درآمده اند؛ اهمیت زیبایی آنها چند برابر شده است. زیرا در این حالت، شکل ظاهری آشپزخانه، بخش مهمی از جلوه هال یا پذیرایی محسوب می شود.

به طور کلی کابینت های آشپزخانه ممکن است؛ در یکی از دسته های زیر قرار گیرند:

  • کابینت فلزی
  • کمد و کشوهای چوبی
  • کابینت های ام دی اف
  • کابینت ممبران
  • کابینت هایگلاس

علاوه بر جنس و ماده اصلی تشکیل دهنده کابینت، بخش بسیار مهم و کاربردی کابینت های آشپزخانه به یراق آلات اختصاص دارد. مهم ترین یراق آلات کابینت عبارتند از:

لولا گازور ترکی

انواع لولا گازور کمد و کابینت

لولا گازور ترکی از محصولاتی است؛ که به میزان بسیار بالایی در کار کمد و کابینت سازی استفاده می شود. گاهی اوقات لولا گازور با نام های لولا فنری یا لولا کابینت نیز خوانده می شود. این لولا بهترین وسیله برای اتصال درب کمد و کابینت به بدنه آن می باشد. انواع لولا گازور را می توان به دو گروه تک مرحله و دو مرحله تقسیم کرد.

ویژگی های لولا گازور را می توان به صورت خلاصه این گونه بیان کرد:

  • معمولاً از جنس استیل ساخته شده اند.
  • فنری بودن
  • آرام بند بودن
  • قابلیت ریگلاژ
  • نصب آسان

لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی از کیفیت مطلوبی نسبت به سایر لولاهای موجود در بازار برخوردار می باشد. لولاهای دو مرحله ای، شهرت زیادی در بازار جهانی دارند. اما در ایران بنا بر دلایلی از لولاهای تک مرحله بیشتر استفاده می شود. همچنین این لولاها دارای درجه می باشند؛ که نوع ۹۰ درجه آنها پر کاربرد تر است. نا گفته نماند؛ که مدل های ترکیه ای لولا گازور تنوع بسیار خوبی دارند.

لولا گازور ترکی

خرید و فروش لولا گازور ترکی

خرید و فروش انواع لولا گازور ترکی را به شیوه های گوناگونی می توان انجام داد. به دلیل کیفیت و مرغوبیت این محصولات، میزان فروش آنها نسبتاً بالا می باشد. برای خرید انواع لولا گازور به میزان بالا و قیمت مناسب، بهتر است؛ به منابع اصلی فروش یراق آلات مراجعه شود.

بدون شک خرید هر کالایی از سازنده آن دارای صرفه اقتصادی قابل توجهی است. همچنین نمایندگی های فروش لولا گازور، عرضه کننده ارقام ترکی این وسیله می باشند. قیمت لولا در این حالت بسیار مناسب است؛ به خصوص اگر خرید به صورت عمده انجام شود.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

خرید لولا گازور آنلاین

سایت خرید لولا گازور آنلاین

برای خرید لولا گازور آنلاین میتوانید به فروشگاه¬های اینترنتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود …

تلگرام