گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / لولا / لولا گازور ایرانی پایه کوتاه جهت فروش اینترنتی

لولا گازور ایرانی پایه کوتاه جهت فروش اینترنتی

لولا گازور ایرانی پایه کوتاه که جهت فروش بهتر در سایت های اینترنتی عرضه می شود، مورد نیاز مصرف کننده های زیادی در سراسر کشور بوده و تقاضای زیادی دارد.

کابینت و دیگر تولیدات چوبی از بخش های مختلفی تشکیل شده که پس از اتصال به یکدیگر می توانند قابل استفاده باشند. به منظور آنکه بتوان بخش های مختلف برش خرده چوب را به صورت دقیق و تخصصی متصل کرد، در بخش های مختلف کابینت نیاز به یراق آلات مخصوص است. یکی از مهمترین آنها که در اتصال درب ها نقش بسیار مهم و اساسی داشته، لولا می باشد.

این لولاها انواع مختلفی داشته و می توان آنها را با توجه به نوع درب انتخاب و خریداری نمود. هر چقدر لولا گازور با درب و جنس کابینت هماهنگ بکار گرفته شود، می تواند استفاده از آن آسان تر باشد.

لولا گازور ایرانی

لولا گازور ایرانی پایه کوتاه

در شرکت های ایرانی نیز انواع مختلفی از لولا گازور تولید شده که از نظر طراحی و ساختار متنوع می باشند. از اقلام پر کاربرد این لولاها نوع پایه کوتاه بوده که پس از نسب زیبایی بیشتری به درب کابینت می دهد. این لولاها با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و فلزی مرغوب به بازار عرضه می شود.

بسیاری از طراحان و تولید کننده های کابینت جهت کاهش هزینه های خود، لولا گازور ایرانی را تهیه کرده و بکار می برند. این لولاها می توانند از نظر کیفیت با انواع وارداتی آن مقایسه شده و بازدهی بسیار خوبی داشته باشند.

لولا گازور ایرانی

فروش اینترنتی لولا گازور

در چند سال اخیر که شرکت های عرضه کننده انواع لولا گازور را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسانند، دسترسی خریداران زیادی را فراهم کرده اند. این مراکز پخش که توجه ویژه به بازار شهرهای مختلف کشور داشته، سعی در بهره گیری از تقاضای خرید مشتریان زیادی دارند. به این ترتیب می توانند فروش خود را آن طور که باید افزایش دهند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

لولا گازور ترکی

انواع لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی ، همواره با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار یراق آلات مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام