گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / دستگیره کابینت توکار فلزی برای کابینت چوبی

دستگیره کابینت توکار فلزی برای کابینت چوبی

در برخی از کابینت های چوبی دستگیره کابینت توکار بگرفته می شود. لذا می توان در مراکز فروش انواع مختلف فلزی و پلاستیکی در اندازه های مختلف دید.

امروزه شاهد طراحی کابینت ها به صورت کاملا حرفه ای و با بهره گیری از نرم افزارهای مخصوص می توان بود. این کابینت ها که معمولا به شکلی مدرن و زیبا بکا گرفته می شوند، می توانند آشپزخانه را به مکانی زیبا و جذاب تبدیل کند. به همین دلیل هر یک انواع کابینت ها به گونه ای طراحی شده که نیاز به بهره گیری از یراق مخصوص دارند.

دستگیره یکی از یراق تخصصی در کابینت بوده که با توجه به ساختار و طراحی کابینت انتخاب و به کار گرفته می شود. لذا هر تولیدی با در نظر گرفتن مدل نهایی کابینت، دستگیره را انتخاب و تا زیبایی را در آن افزایش دهد.

دستگیره کابینت توکار

دستگیره کابینت توکار کابینت چوبی

یکی از مدرن ترین انواع دستگیره کابینت که امروزه مورد کاربرد در خانه های مختلف می باشد، دستگیره توکار بوده که معمولا از دید پنهان هستند. این دستگیره ها با توجه به طراحی مدل های جدید کابینت ها در اندازه و اشکال مختلف تولید شده تا بتوان بیشترین استفاده را از آنها برد.

دستگیره کابینت توکار بری کابینت های چوبی که روزانه بارها و بارها مورد استفاده مصرف کننده ها بوده، یک گزینه خوب بوده و می توان مدل های مختلف را از آنها بکار گرفت.

دستگیره کابینت توکار

دستگیره کابینت فلزی توکار

به منظور بهره گیری از دستگیره کابینت توکار اغلب مصرف کننده ها، نوع فلزی آن را انتخاب می کنند. زیرا از نظر آنها این دستگیره ها دوام بیشتری داشته و می توان با خیال راحت تر آنها را بکار برد. این نوع دستگیره همیشه از مراکزی خریداری شده که هم تنوع زیادی از محصولات را ارائه داده و هم مشتریان زیادی از سراسر کشور را تامین می کنند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستیگیره کابینت سفید

بررسی کامل انواع مدل های دستگیره کابینت سفید در بازار

دستگیره های کابینت سفید برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به کار می …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام