گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / روكش pvc / روکش pvc چوب کابینت ام دی اف ضد آب

روکش pvc چوب کابینت ام دی اف ضد آب

روکش pvc چوب که برای کابینت ام دی اف بکار می رود، معمولا ضد آب بوده تا در صورت بکار گرفتن آنها در آشپزخانه دچار خرابی در مدت زمان کوتاه نشود.

با مورد توجه قرار گرفتن چوب ام دی اف در ساخت کابینت، بسیاری از مشکلاتی که در مورد فلز مطرح بوده، از میان برداشته شده است. چرا که ام دی اف مقاومت بالاتری نسبت به فلز داشته و دچار زنگ زدگی نخواهد شد. این محصول که در رنگ بندی های بسیار متنوع در بازار موجود بوده، برای ساخت انواع کابینت به کاربرد شده و می توان از نمایندگی های معتبر آنها را خریداری نمود.

اما مشکلاتی در مورد چوب ام دی اف وجود داشته که پس از مدتی ظاهر شده و سبب خرابی شکل ظاهری آن می شود. یکی از مهمترین مشکلات تماس با آب در محیط آشپزخانه است. لذا تولید کننده های ام دی اف چاره ای برای این موضوع در نظر گرفته اند.

روکش pvc چوب

روکش pvc ام دی اف ضد آب

بهره گیری از روکش pvc که مخصوص ام دی اف بوده و خاصیت ضد آب داشته، یکی از بهترین راهکارها برای حفظ آن است. به این ترتیب وقتی بر روی ورقهای چوب این روکش بکار می رود، هم مقاومت بیشتری به آن داده و هم از مشکلات آب آنها را در امان نگه می دارد.

روکش pvc ام دی اف دارای رنگ های مختلفی بوده که می توان به راحتی آنها را با توجه به دکوراسیون داخلی هر خانه انتخاب و استفاده کرد.

روکش pvc چوب

خرید روکش pvc کابینت

مصرف کننده هایی که نیاز به خرید روکش pvc مخصوص کابینت دارند، طبیعتا از شرکت های عرضه کننده بزرگ و معتبر کمک می گیرند. به این ترتیب وقتی این محصولات را با کیفیت مطلوب و ترکیب رنگ زیبا انتخاب کرده، می توانند کابینت های شیک طراحی کنند. قطعا خرید این روکش ها با همکاری شرکت های تخصصی راحت تر خواهد بود.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع روکش pvc هایگلاس ایتالیایی

قیمت انواع روکش pvc هایگلاس در بازار ایران متفاوت است. زیرا از برندهای متنوع ایتالیایی، …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام