گروه بازرگانی باویس
سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه / لولا / لولا آرام بند ارزان بدون کلیپس با قیمت روز

لولا آرام بند ارزان بدون کلیپس با قیمت روز

اگر قصد دارید لولا آرام بند ارزان بدون کلیپس را با قیمت روز و به صورت عمده خریداری کنید، با این مراکز فروش در ارتباط باشید.

لولا ها همیشه نقش مهمی در ارتباط با کابینت ها و کمد ها دارند. زیرا درب به کمک آنها به بدنه اصلی متصل شده و می توان با راحتی آنها را باز و بست نمود. لذا وقتی قصد بکار بردن لولا در تولیدات وجود دارد، بی شک بهترین نوع آنها که هم کیفیت خوبی داشته و هم عملکرد مطلوبی دارند، انتخاب می شوند.

لولا های آرام بند از جمله پر استفاده ترین ها در ساخت انواع کابینت و کمد بوده که می توان به کمک آنها درب ها را به آرامی باز و بسته کرد. این لولاها که ضربات شدید را از درب حفظ می کند، در اغلب کابینت ها بکار گرفته شده تا طول عمر درب ها افزایش یابد.

لولا آرام بند ارزان

قیمت لولا آرام بند بدون کلیپس

از بهترین انواع لولا آرام بند که کاربرد تخصصی تری در کابینت دارد، نوع بدون کلیپس آن است. این لولا ها که در اندازه های مختلف ساخته و عرضه می شوند، می توانند در درب های مختلف کابینت مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت لولا آرام بند بستگی به شاخصه های مختلف مانند داشتن فنرهای قوی، تعداد پیچ، وزن و … داشته که معمولا در هنگام خرید از عرضه کننده ها جویا می شوند. این استانداردها نقش تعیین کننده ای در قیمت روز لولا داشته و طبیعتا میزان خرید را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

لولا آرام بند ارزان

لولا آرام بند ارزان قیمت

اما اینکه بتوان لولا آرام بند ارزان را در شهرهای مختلف کشور تهیه کرد، معضلی ست که بسیاری از سازندگان کابینت آن را دارند. به همین دلیل به مراکز فروش مطمئن مراجعه شده و قیمت روز لولا سوال می شود. در این صورت معمولا لولاهای با کیفیت که با قیمت ارزان به فروش رسیده، امروزه مورد توجه مراکز مختلف است.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

لولا گازور ترکی

انواع لولا گازور ترکی

لولا گازور ترکی ، همواره با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار یراق آلات مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام