گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / روكش pvc / روکش pvc ضد آب طرح چوب ارزان قیمت در مراکز استان ها

روکش pvc ضد آب طرح چوب ارزان قیمت در مراکز استان ها

فروش اینترنتی روکش pvc ضد آب با طرح چوب سبب شده این محصول با قیمت ارزان در شهرهای مختلف کشور عرضه شده و در اختیار خریداران قرار گیرد.

بهره گیری از مواد اولیه پلاستیکی را امروزه در صنایع مختلف به خوبی می توان دید. زیرا این مواد به راحتی حالت های مختلف را گرفته و مقاومت زیادی در برابر فشار، ضربه و … دارد. در صنایع چوب نیز می توان بهره گیری از مواد پلاستیکی را به خوبی دید. این تولیدات می توانند مقاومت و طول عمر بیشتری به چوب داده و از نظر اقتصادی بهتر است.

روکش pvc از مهمترین تولیداتی ست که در آن مواد پلاستیکی بکار گرفته شده است. این روکش ها به دلیل داشتن سختی بیشتر در مقایسه با چوب، مورد استفاده در بسیاری از تولیدات است.

روکش pvc ضد آب

روکش pvc ضد آب طرح چوب

از مهمترین خصوصیات روکش pvc تنوع زیاد در نقش و طرح است. چرا که می توان به کمک دستگاه های تخصصی آنها را با رنگها و طرحهای زیبا مزین کرده و این موضوع برای مصرف کننده ها بسیار اهمیت دارد.

روکش pvc ضد آب که در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز مقاومت زیادی داشته، وقتی بر روی ام دی اف قرار می گیرد، طبیعتا می توان آنها را در محیط های مختلف مانند آشپزخانه بکار برد. لذا در بسیاری از شرکت ها از این نوع ام دی اف برای طراحی و ساخت کابینت بیشترین استفاده می شود.

روکش pvc ضد آب

روکش pvc ارزان قیمت

با توجه به اینکه روکش pvc قیمت های متفاوتی داشته، باید نرخ آن را از مراکز مختلف بدست آورده و مقایسه نمود. در این صورت بیشتر محصولات با کیفیت ارزان قیمت مد نظر بوده تا بتواند از آنها در چوب های مختلف بکار برد. در نتیجه کمک گرفتن از سایت های فروش اینترنتی در این راستا کمک زیادی کرده و می توان محصولات ارزان قیمت را به راحتی تهیه نمود.

منبع: گروه بازرگانی بایوس

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

روکش pvc قهوه ای

عرضه روکش pvc ضد خش در بازار یزد

به منظور عرضه روکش pvc ضد خش در بازار یزد، این مجموعه از نمایندگی های …

تلگرام