گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / روكش pvc / روکش pvc کابینت وکیوم با قیمت عمده سراسر کشور

روکش pvc کابینت وکیوم با قیمت عمده سراسر کشور

روکش pvc کابینت که توسط دستگاه های مخصوص وکیوم شده، در حال حاضر از سوی مراکز فروش مختلف با قیمت عمده در بازار ایران عرضه می شود.

بهره گیری از زیباترین و بهترین چوب به منظور طراحی دکوراسیون داخلی امروزه از مهمترین اهداف شرکت های مجری است. زیرا می توانند با ترکیب رنگ زیبا و مدرن محیطی دلنشین برای افراد ایجاد کنند. لذا می توان بهره گیری از چوبهایی که از روکش pvc بهره می گیرند، را در شرکت های مختلف دید. این تولیدات در رنگهای متنوع مورد استفاده بوده که سبب افزایش زیبایی شده و طبیعتا طول عمر بیشتری به چوب خواهد داد. از همین رو می توان تولید انواع کابینت از ام دی اف هایی که روکش pvc داشته را در کارگاه های مختلف دید.

روکش pvc کابینت

روکش pvc کابینت درجه یک

همانطور که می دانید روکش pvc به طورت جداگانه تولید شده و سپس توسط دستگاه مخصوص کیوم شده و به بدنه چوب اصلی چسبیده می شود. این موضوع سبب شده که تولید کننده های ام دی اف بتوانند در انتخاب نوع روکش pvc دستشان باز بوده و آنها را با در نظر گرفتن شاخصه های مد نظر خریداری کنند.

برخی از این شاخصه ها عبارت اند از:

  • ترکیب رنگ
  • کیفیت
  • ضد خش بودن
  • بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا
  • برند تولید کننده
  • ابعاد
  • قیمت

روکش pvc کابینت

خرید روکش pvc با قیمت عمده

از مهمترین مسائلی که جهت خرید روکش pvc مد نظر بوده، قیمت محصول به صورت عمده است. زیرا طبیعتا در میزان خرید بالا، قیمت از سوی عرضه کننده ها شامل تخفیف می شود. در نتیجه مراجعه به شرکت های توزیع معتبر اهمیت زیادی داشته و باید قیمت محصول مد نظر را از آنها استعلام گرفت. گروه بازرگانی بایوس که در راستای فروش انواع روکش pvc فعالیت دارد، می تواند شما را در تامین نیازتان از بهترین محصولات با قیمت مناسب کمک کنند.

منبع: گروه بازرگانی بایوس

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

واردات بهترین روکش pvc چوب خارجی در ایران

واردات بهترین روکش pvc چوب خارجی از کشورهایی مانند ترکیه و ایتالیا به صنعتگران ایران …

تلگرام