گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / چسب وكيوم / چسب وکیوم هنکل آلمانی اصل

چسب وکیوم هنکل آلمانی اصل

آیا می دانید چسب وکیوم هنکل محصول یک شرکت آلمانی با همین نام است؟ چرا مراکز فروش ایرانی این محصل را جهت عرضه انتخاب می کنند؟

بیش از یک قرن از تاسیس تولیدی چسب های صنعتی شرکت هنکل در کشور آلمان می گذرد. این در حالی ست که اکنون در کشورهای مختلف دنیا به عنوان یک برند معتبر بشمار آمده و برای مصارف گوناگون انتخاب می شود.

در صنایع چوب نیز برند هنکل شناخته شده و از چسب کیوم آن استفاده زیادی می شود. این تولیدی که با هدف جهانی شدن پا به عرضه تولید گذارده، در حال حاضر از برندهای پر تقاضا در بازار ایران می باشند.

چسب وکیوم هنکل

چسب وکیوم هنکل آلمانی

در ایران حضور چسب کیوم هنکل را می توان از حدود سه دهه جلوتر دید. به این ترتیب توانسته در طول این سالها یکی از برندهای محبوب در کشور بشمار رفته و نمایندگی های زیادی در سراسر ایران این برند را ارائه می دهند.

از نظر صنعت گران بخصوص ام دی اف کاران چسب های وکیوم آلمانی به دلیل بهره گیری از دانش روز در تولید آنها گزینه ای مطلوب می باشند. این موضوع در رابطه با برند هنکل بیشتر دیده شده و در تولیدی های مختلف از این نوع چسب وکیوم بهره گرفته می شود.

چسب وکیوم هنکل

مرکز فروش چسب وکیوم

حال آنکه باید به کدام مراکز فروش جهت تهیه چسب وکیوم هنکل مراجعه کرده، اهمیت دارد. زیرا برخی از تولیداتی که در بازار با نام هنکل عرضه شده فیک بوده و بسیار بی کیفیت هستند. از همین رو اغلب خریداران که به صورت مداوم نیاز به چسب وکیوم هنکل داشته، از مراکز فروش معتبر کمک می گیرند.

این مجموعه نیز که به صورت اینترنتی فعالیت داشته و توانایی تامین سفارش زیادی را از سراسر کشور دارد، بهترین چسب وکیوم را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. لذا پیشنهاد می شوند آنچه را نیاز دارید به مدیران فروش این مجموعه در میان گذارید.

منبع: ایران یراق

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

چسب وکیوم جووات

قیمت عمده چسب وکیوم جووات وارداتی

قیمت عمده چسب وکیوم جووات را باید از نمایندگی های رسمی این محصول بدست آورد. …

تلگرام