گروه بازرگانی باویس
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / فروش دستگیره کریستالی کابینت در شیراز

فروش دستگیره کریستالی کابینت در شیراز

دستگیره کریستالی کابینت در شیراز از طریق نمایندگی ها به فروش گذاشته می شود. مشتریان می توانند برای رفع احتیاجات عمده خود به این مکان ها مراجعه کنند و با قیمتی مناسب اقدام به خرید نمایند.

جنس کریستال جنسی است بسیار عالی در تولید دستگیره های کابینت که مورد توجه کارخانه های تولیدی قرار می گیرد. دستگیره های کریستالی اغلب در کابینت های شیک و لوکس به کار می روند تا بتواند با زیبایی خود جلوه کابینت ها را دو چندان کند و بر زیبایی شان بیفزاید.

 

دستگیره کریستالی کابینت

مدل دستگیره کریستالی کابینت

از نمونه دستگیره های کابینت که دارای جلوه خاصی می باشند دستگیره هایی هستند که از جنس کریستال تولید می شوند. این دستگیره ها در شرکت های تولید کننده با مدل های خاصی ساخته می شوند تا کابینت سازان بتوانند دستگیره ها را متناسب با کابینت ها خریداری کنند. چند نمونه از دستگیره کریستالی کابینت به قرار زیر است:

  • دستگیره کریستالی مدل H
  • دستگیره کریستالی ریلی H  شامپانی
  • دستگیره کریستالی ساده آلفا
  • دستگیره کریستالی مدل H 460
  • دستگیره کریستالی ساده ۴۰۰

فروش دستگیره کریستالی کابینت

با توجه به زیبایی و کارایی که دستگیره کریستالی کابینت دارد توانسته است بازار فروش عالی را برای خود رقم بزند. به همین سبب تولید کنندگان برای فروش این دستگیره ها تدابیر بسیاری اندیشیده اند. فروش این محصولات در مکان های زیادی امکان پذیر است و مشتریان بر اساس شرایطی که دارند روش خرید را انتخاب می کنند. این مکان ها به قرار زیر است:

دستگیره کریستالی کابینت

دستگیره  های کریستالی کابینت در ایران

کابینت قفسه ای است که وجودش در هر آشپزخانه ای احساس می شود. بنابراین شغل کابینت سازی در سراسر کشور ما رواج دارد. در این حرفه از دستگیره کریستالی کابینت بسیار استفاده می  شود. طرح های مختلفی که در این دستگیره ها دیده می شود سبب شده تا این یراق آلات در شهر های مختلف ایران موجود باشد. تعدادی از این شهر ها به قرار زیر است:

  • هر شیراز
  • شهر قم
  • شهر تبریز
  • شهر مشهد
  • شهر زنجان

دستگیره کریستالی کابینت

بازار دستگیره کابینت

همان طور که قبلا هم گفته شد دستگیره کابینت در کابینت سازی کارایی زیادی دارد و علاوه بر این که در باز و بسته کردن درب نقش دارد ظاهر کابینت را نیز زیبا و جذاب می کند. هر چه نوع کابینت شیک تر باشد دستگیره به کار رفته شده نیز لوکس و جذاب با جنس عالی خواهد بود. در زمینه تولید دستگیره ها کارخانه های تولیدی زیادی هستند که دستگیره ها را با جنس های متفاوت وارد بازار های فروش می کنند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستیگیره کابینت سفید

بررسی کامل انواع مدل های دستگیره کابینت سفید در بازار

دستگیره های کابینت سفید برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به کار می …

تلگرام