گروه بازرگانی باویس
شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / ريل / فروشگاه پخش انواع ریل کشویی سه تیکه اصل

فروشگاه پخش انواع ریل کشویی سه تیکه اصل

هر فروشگاه که در زمینه پخش انواع ریل کشویی سه تیکه فعالیت دارد سعی میکند با ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب، سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. بازرگانی باویس نیز در راستای همین مهم، در حال پخش انواع ریل کشویی با بهترین شرایط می باشد.

پخش انواع ریل کشویی
فروشگاه اینترنتی ریل کشو

ریل کشویی همانند بسیاری از ابزار و یراق مرتبط با حوزه های تولیدی و صنعتی، محصولی تخصصی بوده و باید در طراحی آن مهارت و دانش روز را مد نظر داشت. این ریل ها که برای تولیدات مختلف مانند کابینت و کمد کاربرد دارند، وظیفه فراهم آوردن حرکت رفت و برگشت کشو را بر عمده دارند. لذا می توان نقش مهمی برای آنها در نظر گرفت.

ریل صنعتی و نیمه صنعتی KING SLIDE ساخت کشور تایوان با بهترین قیمت ممکن در حال توزیع میباشد. ۰۹۱۲۲۸۶۹۰۶۶
پخش انواع ریل کشویی
ریل کشو سه تکه چوبی جدید

ریل کشویی سه تیکه اصل

معمولا در خرید ریل کشویی سه تیکه همیشه محصولات اصل از تقاضای ویژه تری برخوردار می باشند. چرا که در ساخت آنها علاوه بر دانش و تخصص، مواد اولیه با کیفیت و حرفه ای بکار گرفته شده است.

این ریل ها به دلیل داشتن سه تیکه جمع شونده می توانند کشو را به میزان بیشتری به بیرون هدایت کرده و استفاده از آنها برای افراد راحت تر خواهد بود.
از جمله ریل های بسیار با کیفیت در بازار می توان به برند King slide (کینگ اسلاید) اشاره کرد که در دو نوع صنعتی با ورق ۲ میل و نیمه صنعتی با ورق ۱٫۲-۱٫۲-۱٫۵ و در ابعاد مختلف از ۲۰ الی ۷۰ سانت توسط بازرگانی باویس در حال توزیع می باشد. طراحی و ساخت این ریل در کشور امریکا و تولید آن در کشور تایوان انجام می شود.

برای اطلاع از قیمت و موجودی این محصول با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۵۵۷۱۰۲۷۹ – ۰۹۱۲۲۸۶۹۰۶۶
پخش انواع ریل کشویی
عرضه اینترنتی ریل سه تیکه

فروشگاه پخش انواع ریل کشویی

به منظور تهیه این ریل ها می توان از فروشگاه های تخصصی پخش کمک گرفته و در این رابطه مشاوره نیز گرفت. در این صورت خرید بهترین نوع ریل ها با در نظر گرفتن استانداردهای لازم، راحت تر است. در نتیحه یافتن فروشگاه های بزرگ و تخصصی مهم می باشد.

پخش انواع ریل کشویی
عرضه ریل ساچمه ای کشو

پخش انواع ریل کشویی

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

ریل ساچمه ای bavaria

خرید ریل ساچمه ای bavaria

ریل ساچمه ای bavaria از باکیفیت ترین و پر فروش ترین یراق آلات کابینت سازی …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام