گروه بازرگانی باویس
سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / لولا گازور / سایت خرید لولا گازور آنلاین

سایت خرید لولا گازور آنلاین

برای خرید لولا گازور آنلاین میتوانید به فروشگاه¬های اینترنتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

خرید لولا گازور آنلاین

لولا گازور و انواع آن

قبل از ورود لولا گازور به کشور، لولاهای ساده در درب¬ها و کابینت¬ها مورد استفاده قرار میگرفت. این لولاها مشکلات خاص خودشان را ایجاد میکردند. به طور مثال، باز و بسته شدن آنها سخت بود. یا رگلاژ کردن دور به طوری که کاملاٌ بسته شود، کاری تقریباً ناممکن می¬نمود.
لولا گازورها بسته به کارکرد و مدلی که قرار است درب را باز کند، به چندین دسته تقسیم میشود؛ مثل مدل¬های ساده، دورانی و چرخشی، بالارونده و… اما در ایران به علت گران قیمت بودن این مدل¬ها، تنها نوع ساده¬ی آن استفاده میشود.
این مدل ساده خود دو نوع دارد:

  • لولا گازور ساده تک مرحله¬ای
  • لولا گازور ساده دو مرحله¬ای

لولا گازور ساده تک مرحله¬ای بیشترین تقاضا را در بازار داخلی دارد. البته لازم به ذکر است که جدیداً مدل تازه¬ای از این لولاها وارد بازار شده که به آن لولا گازور آرام بند میگویند، که با مکانیزم ساخت خود، سرعت بسته شدن درب را تنظیم و سرو صدای آن را به حداقل میرساند. این عمل باعث میشود ضررهای رسیده به لولا و درب به حداقل برسد.

خرید لولا گازور آنلاین

لولا گازور در بازار ایران

از زمانی که لولا گازور از کشورهای اروپایی وارد ایران شد، این مشکلات به راحتی مرتفع شدند. البته اولین بار که این محصول در بازار کشور عرضه شد، به آن به چشم یک کالای لوکس نگاه میشد به طوری که هرکسی توانایی خرید آن را نداشت. اما با آشنایی مردم با کاربری راحت آن به سرعت در بازار جا افتاده و امروزه به یک کالای حیاتی برای یراق آلات کابینت و وسایل چوبی تبدیل شده است.
لولا گازوری که در کشور ما عرضه می¬گردد، بیشتر از کشورهایی مثل چین و ترکیه وارد میشود. خوشبختانه لولاهای وارداتی کیفیت خوبی دارند چون اکثر وارد کننده¬ها به علت رقابت به دنبال فروش بهترین محصول به مشتریان خود هستند بنابراین تریج می¬دهند محصولی با کیفیت بالاتر وارد کنند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.
اکنون با تاسیس شدن سایت¬ها و فروشگاه¬های آنلاین کار آسانی در پیدا کردن لولای مورد نظر خود دارید.

خرید لولا گازور آنلاین

خرید لولا گازور آنلاین

برای خرید لولا گازور مورد نظر خود، همواره میتوانید به سایت¬ها و فروشگاه¬هایی که به این منظور وجود دارند مراجعه کنید و از میان محصولات بسیار متنوع و با کیفیت آنها، مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. دقت کنید که محصول مورد نظرتان از آلیاژ فولادی درجه یک ساخته شده باشد تا ماندگاری بالا و کارکرد طولانی مدت را تضمین کند.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

وارد کننده لولا گازور

وارد کننده لولا گازور در کشور

شرکت های مختلفی در کشور وارد کننده لولا گازور در کشور هستند که این شرکت …

تلگرام