گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / روكش pvc / روکش pvc درب کابینت ممبران نوین چوب

روکش pvc درب کابینت ممبران نوین چوب

آیا می دانید روکش pvc درب کابینت ممبران که توسط شرکت نوین چوب به بازار عرضه می شود، از نظر کیفیت و مطلوبیت مورد تایید افراد مختلف است؟

در سال های اخیر بسیاری از افراد را می توان دید که درب ها کابینت را به صورت ممبران سفارش می دهند. زیرا از نظر آنها این درب ها زیبا تر بوده و می تواند محیط خانه را مطلوب تر نشان دهد.

  • بیشتر بخوانید: دستگیره مخفی

با توجه به اینکه درب های ممبران اغلب از جنس ام دی اف بوده، به منظور زیباتر شده از روکش pvc استفاده شده و سطح آنها کاملا پوشیده می شود.

  • بیشتر بخوانید: کابینت ام دی اف

با توجه به اینکه روکش pvc از مواد اولیه پلاستیکی بوده می توانند تاثیر زیادی بر روی مقاومت تر شدن درب های کابینت داشته و طول عمر مفید آنها را افزایش می دهد.

روکش pvc درب

روکش pvc درب کابینت

از مهمترین مسائلی که در روکش pvc اهمیت زیادی و هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، ضخامت آن است. چرا که با ضخامت های متفاوت به بازار عرضه شده و هر صنعت گر با توجه به نوع محصول خود آنها را انتخاب و استفاده می کند.

  • بیشتر بخوانید: لولا کابینت

روکش pvc درب کابینت هر چقدر ضخامت متناسبتری با وزن ورق ام دی اف داشته باشد و سبب سهولت در کاربرد آن برای کابینت های مختلف شود، از نظر مصرف کننده ها ایده آل بوده و برای خرید آن اقدام می کنند.

روکش pvc درب

روکش pvc ممبران نوین چوب

با توجه به اینکه درب های ممبران در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه بوده و باید از روکش مخصوص در آنها استفاده شود، بی شک از شرکت های مطمئن که محصولی درجه یک را ارائه داده کمک گرفته خواهد شد.

  • بیشتر بخوانید: دستگیره کابینت

به همین دلیل صنایع چوب نوین چوب انواع روکش pvc وارداتی مخصوص ممبران را با کیفیت عالی و به صورت ضمانتی ارائه می دهد. این روکش ها می توانند سالهای زیادی دوام آورده و زیبایی خوبی به محیط آشپزخانه دهد.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع روکش pvc هایگلاس ایتالیایی

قیمت انواع روکش pvc هایگلاس در بازار ایران متفاوت است. زیرا از برندهای متنوع ایتالیایی، …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام