گروه بازرگانی باویس
چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دستگيره / انواع دستگيره كابينت طلايی فلزی مرغوب

انواع دستگيره كابينت طلايی فلزی مرغوب

با توجه به تولید انواع دستگیره کابینت فلزی در مشهد خرید رنگ های مختلف آنها مانند طلایی، سفید و نقره ای برای متقاضیان بسیار آسان شده است.

از مهمترین مسائلی که می تواند در افزایش زیبایی ظاهری کابینت تاثیر مطلوبی داشته باشد، دستگیره است. زیرا در جایی تعبیه شده که همیشه در دید بوده و وقتی از بهترین رنگ ها انتخاب شود، می توان ظاهری بهتر به کابینت و محیط آشپزخانه دهد.

اما اینکه چه رنگ ها و چه کیفیتی از دستگیره کابینت انتخاب شود، سوال اصلی ست. چرا که قطعا کابینت ها از نظر رنگبندی برای خانه های مختلف متفاوت بوده و باید به گونه ای انتخاب شود که زیبایی آن به چشم آید.

انواع دستگیره کابینت

انواع دستگیر کابینت فلزی

از بهترین آلیاژ ها که برای تولید دستگیره کابینت کاربرد دارد، فلز است. این نوع دستگیره ها در تولیدی های تخصصی در مدل ها و طرح های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود. بعلاوه آلیاژ فلزی که در آنها بکار رفته معمولا روی، آلومینیوم و برنج بوده که از جمله فلزات مقاومت و با کیفیت است. انواع دستگیره کابینت که به صورت فلزی تولید شده و در بازار موجود هستند مزیت های خوب در خود دارند. برخی از آنها عبارت اند از:

  • مقاومت
  • رنگبندی متنوع
  • طول عمر بیشتر
  • تمیز شدن راحت تر

انواع دستگیره کابینت

تولید دستگیره کابینت در مشهد

دستگیره که از مهمترین یراق آلات برای کابینت بشمار می رود، طبیعتا در کارگاه ها و کارخانه های مختلف تولید گردیده تا دسترسی آنها برای صنعتگران آسان شود. لذا می توان فعالیت این تولیدی ها را در شهرهای صاحب صنعت مانند مشهد به خوبی دید.

در بازار معمولا توجه به کیفیت و زیبایی دستگیره بیشتر بوده و این موضوع سبب شده خریداران محصول تولید شده در شهرهای مختلف را بررسی کنند. لذا تولیدات برخی از شهرها مانند مشهد می تواند توجه بیشتری از خریداران و تولید کننده های کابینت را جذب خود کند.

منبع: ایران یراق

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

دستیگیره کابینت سفید

بررسی کامل انواع مدل های دستگیره کابینت سفید در بازار

دستگیره های کابینت سفید برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به کار می …

تلگرام