گروه بازرگانی باویس
پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / روكش pvc / روکش pvc هایگلاس ضد خش درب چوبی

روکش pvc هایگلاس ضد خش درب چوبی

آیا می دانید انواع روکش pvc هایگلاس ضد خش مخصوص درب چوبی را با رنگ بندی متنوع چگونه تهیه کنید؟ کدام مراکز می توانند بیشترین همکاری را با مشتریان خود داشته باشند؟

هر چقدر صنعت چوب کشور با سرعت بیشتر رو به جلو می رود، می توان شاهد بهره گیری از تولیدات بهتر در آن بود. محصولات که برای افزایش دوام و زیبایی تولیدات چوبی به بازار عرضه می شوند، امروزه توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان صنعتگران داشته باشند. به همین دلیل مصالح و ابزاری که در رابطه با صنعت چوب تولید شده، با استقبال خوبی همراه است.

روکش pvc از جمله بهترین تولیدات بوده که به منظور بهتر شدن دوام و زیبایی درب های جوبی استفاده می شوند. این روکش ها که از مواد اولیه پلاستیک تولید شده اند، سعی در بهتر کردن وضعیت مقاومت چوب های ام دی اف دارند.

روکش pvc هایگلاس

روکش pvc هایگلاس ضد خش

در حال حاضر که وضعیت کیفیت و تولید روکش pvc نیز بهبود یافته و مدل های جدیدی از آنها به بازار عرضه می شود، می توان افزایش کیفیت و زیبایی را در آنها دید. از مهمترین دلایل کاربرد این روکش ها بالا بردن میزان شفافیت کابینت ها بوده که به صورت هایگلاس تولید می شوند.

روکش pvc هایگلاس امروزه به صورت ضد خش نیز تولید شده تا بکار بردن آنها در کابینت آشپزخانه علاوه بر زیبایی دوام بیشتری نیز داشته باشد. این روکش ها از مواد مقاومت تر تولید شده که به منظور افزایش مقاومت بارها مورد تست و آزمون قرار می گیرند.

روکش pvc هایگلاس

فروش روکش pvc با رنگبندی متنوع

در مراکز فروش بزرگ می توان رنگهای متنوع ای از روکش pvc را دید که انتخاب را برای مصرف کننده ها راحت تر می کند. این روکش ها که معمولا با طرح های زیبا نیز تزیین شده، معمولا از رنگ های طبیعی بهره می گیرند. به این ترتیب بهره گیری از آنها برای تولیدات مختلف بیشتر مد نظر خواهد بود.

جهت مشاوره، خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
سعید بهمنی
راه های ارتباطی :
شماره موبایل: 09122869066
دفتر مرکزی: 02155710279
شماره فکس : 02155710279

مطلب پیشنهادی

واردات بهترین روکش pvc چوب خارجی در ایران

واردات بهترین روکش pvc چوب خارجی از کشورهایی مانند ترکیه و ایتالیا به صنعتگران ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

تلگرام